Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 30, 2011

Random GiveAway Polo Wallet by darkbatman

DSC_0523

Tu diaa...besa gedabak aku tempekkan gambar wallet polo pujaan malaya nih..
Ape hall???
Nih haaa..

Random GiveAway Polo Wallet by darkbatman

Hebat takk?? Mesti lah hebat wehhh..Kalo ade rejeki mak kan..mak nak kasik adiah kat hasben..sebab crite nye cenggini..

Tengah aku duk usha-usha list nak buat bajet pameli aku..yer lah..kan akhir bulan nih..dah dapat gaji harus lah pandai kaver2 sikit..Ko jangan plak time nak g shopping mall..time tuh gak mata ko dah tak nampak mende lain daahhh..amik jer hape ko suka..Takleh cam tuh yer adik-adik..Kite kena pandai guna duit sebaik mungkin..Jangan nanti dah terhantuk baru nak tergadah...Ehh..ade kaitan ke...ok..abaikan..

Pastukan..laki aku pulak nyebok jer..tengok list ape yg aku dah buat tuh..pastu die ngan selamba nye amik pen ngan buku nota aku yang dah siap list tuh..dia pon ngan tak rase besalah nye tambah item kat bawah skali..WALLET ABAH..

Hamek ko..apehal nih??? dia pon cakap ler..wallet dia dah kopak..dah terjulur-julur dah duit kecit kuar kat celah-celah..kang kalo duit besau pon dah tersengeh-sengeh sampai keluar..camno?? Mak aiihhh..xpe lah..nanti kalo ade rejeki abah..dapatlah WALLET POLO FREE nih yehhh..hakhak..

Sekian..sebelom lupa..nak tag korang nih..


No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...