Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, March 7, 2011

Anniversary yang tak jadi :)

Assalamualaikum..samat pagi..

Pagi semalam aku dapat tahu yang office mate aku telah kehilangan bapa mertua beliau pada hari sabtu 5hb Mac 2011. Tengahari tu aku dan beberapa rakan lain bersatu hati membulatkan tekad utk menziarahi keluarga Allahyarham..Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..Insyallah..

Haritu aku ade bagitau yang aku tempah cupcake untuk anniversary aku last friday..Kena pulak time tuh husband aku kena g KL pulak dah. So takdak lah seleb segala mala bagai..Aku pun just wish je lah.Tu pon dah 12.00am lebeh. Yang tersangat sadis nye, sms aku tak terbalas pon. Aku gigih dengan jayanye try jugak call dia sebab kan..Kata ulangtahun kawen..sekurang-kurang nye dapat lah dengar hubby cakap " I Love U for whole my life..InsyaAllah " Tetibe panggilan aku di sambut suara awek..Cit3..kuang hajaq!!!! Pompuan tuh cakap " nombor yang anda panggil tidak dapat di hubungi..Sekian "
Cinabeng...

Ade ah dalam 5-6 kali aku call dan 5-6 kali jugak lah pompuan tuh cakap mende same ngan haku..Sungguh bosan..alih-alih aku tido sampai pagi besoknye..Tu pon naseb baek gak ade alarm clock si Kesya gedebok tuh yang merangkak-rangkak kat atas badan aku.Kekononnye kejut mummy ah..

So..hari jumaat takdak buat pape..Cume petang tuh kuar g umah kawan-kawan yang ade buat jamuan sikit..Aku..pantang dengar makan-makan nih..Mencekik jer keje nye.Kata nak kurus.Abes dah asik makan jer..Cammane nak kurus? Teeettttt!!

So..malam tuh hubby dah sampai umah dalam kul 12.45 am.So dia pon dah penat..Tido jer lah..Esoknye pulak balik umah mentua aku sebab kakak ngan adik ipar aku balik dari KL. Katenye nak jumpa anak-anak dara aku yang kekononnye bajet cun tu. Hari sabtu hari menghabiskan sisa-sisa masa kat umah mentua. Ops..sebelum tu..aku g amik cupcake yang kononnye adalah suprise aku untuk enchek husband..Ceh..suprise mendenye.Ye lah..g amik kek pun ngan beliau....nyampah..

Jum ah tgk pic yang aku snap pakai henpon buruk aku neh..hehe..

tadaaaaa...


nih apaknye..Kroll name die


nih omak eh...aya ariel..lalalala...loklaq
nih anak bongsu..name nye Techa
inih anak yang ke sulong..Dona

ofkos nama pon nak kena inteprem gak
yg nih comot sket
Comey tak? sayang nak makan..hak hak hak..Sesape yang berminat nak tempah cupcake yang comey..kiut miut ikut suka hati nak design camane..bley jenguk blog  Kak Linda owner Amsyar Baker . Gerenti puas hati :)

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...