Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, March 20, 2011

Aktiviti hujung minggu

Samat petang..

Harus tunggu sampai petang baru boley hupdate belog..auww...kang aku kat ofis..malu ah nak curik-curik hupdate belog kan? hehehe..So..kengkawan..macamane hari minggu semalam? Best ker? Bagi kengkawan yang di luar Kelantan, Terengganu dan Kedah pulak..pasti tengah enjoy berhari minggu kan? Tak kisah laa..asalkan kite ada masa untuk release tensen dan untuk kuarga jugak..

Hari minggu aku baru-baru nih cam biase jer..takde menarik pon..Aku sehari dua ni menumpang kat umah mentua.Sebab beliau takdak kat umah..So..kitorang duk kat rumah dia lah..Sambil tuh boley jugak tengok-tengok kan rumah sebab kawasan rumah mentua aku tu banyak gak kes kecurian ni..Risau gak kalau rumah tu terbiar kosong jer..

Haaa..alang-alang dah kami tinggal berempat jer nih..boley la berlagak cam duk rumah sendiri..Hahaha..Ye lah..satu hari nanti aku nak hidup berdikari..belajar lah dulu ape yang patut..

Okeh..bile dah kat rumah takde aktiviti lah kan..layan anak-anak..Macam-macam perangai lah budak-budak nih kan..Mummy sibok kat dapo..dorang duk bising kat luar..apaknye lagi la kuat..Membebel jer keje nye..Hahah..meh tengok ape yang aku sediakan untuk santapan tengahari kuarga terchenta ni ..
Nih jer yang terdaya dek akal pikiranku

cendawan + brokoli..aku hentam jer..

ayam goreng celup tepung..veri de kacang hazel..

nih peberet encik somi.. :)

Sekian..itu jer nak perasan bagos..hahaha..sengal betull..biase la..orang "pandai" masak macam aku harus lah bermegah dengan bakat yang ade..
(-_-")
tak kelaka pon!!


2 comments:

  1. che : sampai bile nak makan masakan mak aje kan? hehe

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...