Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 29, 2011

Entry marathon hari ni

Hai..mak dah lenguh dah menaip nih..entry marathon yer hari nih..berapa banyak kontest aku nak join nih? takpe-takpe..sebab aku nak cuba naseb..mane lah tahu ade luck untuk anak-anak dara mak kat umah nun..

Cehhh...sebelom laki datang amik..nih nak share lunch kelmarin..Kah kah kah..takde pekdah yer..hoho..tak kira..nak enterprem jugak..gasak lah suke ke idak..kejam kan?



Aku lunch ngan meggi sup yang beli kat kantin..Nampak takkk? Sedap kan? Tapi..indah kabar dari rupa..Hampehhh...tawar jek..nasib baik kat pantri ada garam..aku tibai garam pulak letak kat dalam tuh..Pastu pagi-pagi aku buat nescafe panas secawan..sambil buat keje..hirup nescafe..tapu bila dah ngadap komputer..lupa plak nak minum air..Sudahnye..sampai lah ke tengahari..hehe..aku letak ais kat dalam tuh..jadi lah nescafe ais yehh..hahahaha...


 Jemput makan yeh sume..mak eksen kamen jer ajak-ajak ayam..hak hak hak..time neh makan sengsorang sebab takdak geng..citt...takpe..sebab takdak orang + makan sensorang lah aku ley snap-snap gambar nih..


Letak kamera atas gelas yer..supaya nampak tinggi sket...hahahaha...gelojoh betuii..

 Muka dah kenyang..hak hak hak..kata xdak orang..harus snap sepuas-puas hati ko

Nih kat klinik ngan anakanda terchenta..Follow up utk 9 month plak..mak + anak same gedik..hak hak

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...