Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 2, 2011

Esok hari makan-makan yeahhh!!


Assalamualaikum.. samat petang

Taktau nak hapdate pasal ape..tapi just nak tanya pendapat..Hohoho..Besok ade jamuan sempena Maulidur Rasul. kat ofis. Sah - sah lah banyak acara makan-makan..Atau lebey di kenali sebagai acara memgemokkan bodi..boley??

So..esok ape aku nak bawak yer? Hurms..malas betul lah nak masak-masak ni. Lagipun aku bukan terror memasak neh..Kalo takat ayam kicap hitam manis..boley blah laa tu pun lepas laki aku komplen masin lah..ayam garing sangat lah..hitam pekat la..Tersangat banyak songeh kan? Dah tau bini ang neh 'terror' masak..lagi mau komplen? Syukur lah dapat bini yang tersangat bagus..Hahahah..

Sebenarnye..nak buat sedikit pengakuan yang agak memalukan ni..Bulan neh awal-awal bulan lagih poket aku kering. Sumpah giler weh..takder dah gaji aku sebab sume dah buat bayar hutang..Haa..kan..? Sape suh hutang? habis giler kau aku nak beli keta cash? Mau tak SPR mai carik aku? SPR? Kan ke SPR tuh Suruhanjaya Pilihan Raya? Bukan..bukan yang tuh..yang rasuah tuh amende hah? Apehal lah pepetang bengap betul..Oh..Suruhanjaya Pencegahan Rasuah..BPR la lol! Time kases pakcik Google. Sesungguhnye ingatan sy gagal berfungsi dengan jayanya di kala kegawatan melanda T__T

Okeh..crite pasal jamuan besok..aku pada asalnye plan nak buat mende neh..ceh..ingat aku bengap tahap babun sangat ke..Aku pon reti gak la masak..Alah..kacang tanah punye masakan boley la aku belagak kan? Muahahah..Sebenaqnya..aku nak buat ni haaa....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Fruit coctail .ini adalah bukan hasil masakan sy..muahaha..celup kat google
Nih amik kat google..bukan hasil air tangan jari jemari aku okeh. Last-last minute aku kansel.Taknak buat mende ni tapi ade satu resepi lagi yang aku bajet cun best. Nanti aku share besok. Sebab resepi yang aku nak share nih tersangat lah mudah dan aku ase lah cukup dan bajet nyer ciput aje..Muahahaha..

Okeh..nak balik dah pastu nak g carik bahan-bahan nak buat resepi rahsia aku tuh..hehehe

p/s : cam takdak keje kan??

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...