Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 30, 2011

Lunch hari neh

Hi..salam sume..

Samat tengahari..dah lunch ker? jadah hape blom lunch masa nih..dah kul 3 hokeh..time buat keje..jangan nak ngulor pulak..macam mak nih hah...mak bukan ngulor..mak curik masa sket nih haaa...Mengatasi kekeciwaan sebenarnye..Maklumlah..percubaan kedua join contest tak mengena..Makanya dengan itu..mak isytiharkan bahawasanya..Kesya dah takdak rejeki lah nak menang bantal comey dari Mama Humairah 

Ape nak buat kan..jadik mak pon menceriakan lah diri ngan kengkawan kat ofis nih kat pantry..dah takde keje yeh? Memang lahh..sebab kan time lunch..hakhak..

Jum usha ape mak ngan kengkawan melantak makan tengahari nih..









Perghhh..banyak giler korang melantak yeh...Kami kat pantry berempat termasuk Mama Raisya ...Makan 4 orang dah macam makan sekampung..Gambar yang last skali tuh cam pompuan melayu terakhir..nama dia Kak Abby...Dia lah cheff kat sinih..ko cakap jerk nak makan ape..nescaya..dia akan crite yang best2 pasal masakan..hahahah..haprak btoll...tapi..Cucur Meggi tuh..beliau punye idea...keh keh keh...best yehh..Mak punye adalah sebantal roti ngan setin tuna jek..mak tibai 4 keping jer..JER yeh...bukan manyak pon..Satu lagi gambar nih aku curik kat Mama Raisya punyer belog..agagagagag...

-

-

-

-

-

-

-


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



Haaa..yang tudung hitam tuh nama dia Kak Sha..preggy mama..tak kesah pon kalo melantak lebey..tuhh..yang bahagian sipi-sipi tuh..Ko nampak tak? Dagu aku dah berlekuk kan? Bukan cam dagu Dato Ti punyer...Nih dagu....Oh Tidakkkk!!!!!

Kena diet dah nih...cit3..

2 comments:

  1. deng lagi sauk gmbr dr blog ore...hehehe..xpo..ore halal kan..hehehe

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...