Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, March 31, 2011

Evergreen :)

Hai..samat pagi yehhh..walaupon dah hampir tengahari..tapi sempat lagih okeh..Semalam mak kuar jenjalan ngan fameli..kami empat beranak jer..Maklumlah..rumah kami kereta kami..Hehehe..senang bergerak jer..sume mende hangkut nak letak lam keta..hahaha...takpe takpe..

Semalam jenjalan sambil tido kan kesya..Kelas tak? hakhak..Kesya tuh ngengada pulak dah semalam..Mata dah out of services dah tapi hade hati nak merengek-rengek nak dokong la..nak main main laa..last skali aku campak dalam keta..kasik susu sebotol..siap..tak sampai 5 minit dia dah terkulai layu di jambangan pangkuan..hohoho..hebat tak taktik aku...Korang yang ade anak jangan pulak kata tak penah guna taktik cenggini yehh...

Pastu aku singgah jumpa kawan kejap sebab nak amik cd gambar..Auuuwww..gambar time muda-muda belia remaja duluh..jahiliah yeh mak..Gasak laa..muda-muda duluh tak kesah lah yehh..Skarang dah jadik mak orang..takleh nak jahil jahil lagih..Nanti nak jadik role model kat anak-anak kang..Nanti..anak ko dah besau esok..tak pakai tudung..tak semayang..sape gelegak kat dalam kubo?? Teeeetttttttt!!!!



Nih kengkawan mak zaman sekolah lagih yehh..Masa kat skolah duluh..aku tak geng ngan dorang sebab dorang budak-budak nakal..Ko boleyyy?? Yang kiri skali nama dia Sheha..si kurus..sampai skarang die keramping cam kerengga..Ko tak cukup makan ehh Teh?? Yang sebelah tuh pulak senyum meleret tak nak kalah yehh..Model type okeh..jangan memain..nama dia Nin..Hehehe..Yang bertudung putih tuh nama dia Hana..Selalu kalo jumpa dia memang kecoh wehhh..giler betui..ade jer lawak antarabangsa Hana..hehe..Pastu yang paling kanan tuh kitorang panggil Bos Jah..a.k.a P-jah..Bisneswomen nih..jangan pandang wanita takdak mata yehh..

 Gambar nih masa Sheha buat besday parti dia..Kat Chiangmai Restoran kalo tak salah aku..Lupa dah..sebab tahun 2007 lagih..



Gambar nih rasa best sangat dapat amik gambar ramai-ramai..skarang nih antara kami berlima 3 orang dah kawen..Hana dan ade anak lelaki 2 orang..body pun tengah semangat nih..hehehe..Nin pun dah ada anak laki sorang..Rayyan namanye..cute yehhh..Mak? Kan mak ade anak dara dua orang yang gedik cam mak gak kan? hak hakhakkk
Tinggal lagi P-Jah ngan Sheha jer lagih masih bujang tapi hak milik orang..Hehehe..P-Jah pun dengar-dengar cite tak lama lagi masuk group kitorang gak lah..heheh..Sheha pulak tengah gile keje lagih..takpe takpe..ko kumpul duet banyak-banyak dulu..nanti senang kedian..heheh
 

Acara memberi adiah..besau tak adiah aku? Jangan terpedaya...bear kecik jer dalam tuh..keh keh keh



 Ecehh ceehhh..nampak tak berkilau jam aku tuh..hehehe..Kalo nak tahu besday aku ngan Sheha cuma beza 2 hari jer..Aku punye 20 Januari..dia punye 22 Januari..Jam tuh aku dapat dari dorang lah yang share bagi aku hadiah tuh..Jam Levis Lady's Style.. Kembang kuncop hidong mak nih haa...Mane penah merasa jam memahal nih..kuakuakuak..

Satu agih..bila aku tengok balik gambar nih..aku rasa cam hiba jer..Sob sob sob..knape? Tengokkkk...masa nih cam kurus jer..Sedih wehh..muka pon tak bolat mana lagihh..skarang nihhhh????


Cepat-cepat sedar diri balik!!

 

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...