Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 16, 2011

Jalan-jalan jugak

Samat tengahari..

Nak update pasal kesya lagi..Tak kira lah bosan ke tidak..Kate belog aku kan? Semalam nak citer pasal budak tak sehat ni tapi terciter pasal mende lain.So hari nih nak sambung pasal my baby you nih..hehe..Rasenye arini dah masuk hari ke lapan dah die sakit mata. Demam dah kebah..Alhamdulillah..Mata jer lagi asik bengkak-merah-beriar jer..Kesian gile aku nengoknye.Dah lah tu..selsema pon masih belom baik jugak..Sok sek sok sek..Hingus meleleh-leleh kuar..nak kena lap pulak tu..dah pedih gamaknye. Lepas balik dari keje kelmarin aku nak pam hingus dia.

Sebelah tuh kuar cecair likat bercampur darah!! Siyes gile sedih aku tengok dia.Meraung-raung nanges.Mak tak paham ape dia nak bagitau..maybe dia nak bagitau yang hidung dia pedih giler ke..susah nak napas ke..Sudahnye..mak ko neh meleleh-leleh pulak air mata..Ye laa..kata kan hati ibu mudah tersentuh..

Aku rela biar sume kesakitan yang dia tanggung sekarang nih..aku rela pikul..Asalkan anak aku baik-baik jer.Takde sakit ape2..Dari kecik lagi dah kena macam-macam penyakit..Mula-mula bronchiolitis..lepas tuh skarang nih hah..Selsema ngan batuk-batuk pulak dah..Pening betul..Orang kata itulah dugaan dalam membesarkan anak-anak..Ye..yee..aku dah paham sekarang..Takde ibu yang tak sayangkan anak-anak..Every mother want the best for her child! (-_-")

Okeh..nak sambung citer jalan-jalan semalam. Lepas aku dah dapat kasut baru..So..acara seterusnya sumbat perut kasik kenyang barulah pulang dengan senang hati..Ye dak..Pastu kitorang singgah kat Muhibah Paraiso kat depan Dr Cardin tuh.

Aku oreder mende neh..Hakhak..Lupa nak snap sebelum ngap masuk mulut..Aku rase nih namenye Mee Sweep Soup ke tah hape jadahnye..Sedap jugak..Ade telo sebijik..Sambil makan aku layan la budak kenit yang tak sehat nih..Okeh..cube fokus dan fikirkan penderitaan yang beliau tanggung skarang nih T_T

Hak aku ngan apaknye
Nih untuk suap kat si kecit tuh

Hingus leleh-leleh yer..Abaikan
Muke sedih :(
chaa mummy tayang bucukk
tetiba ade muke apaknye




nampak tak mate die tuh?







Pakai kamera henpon jer..Gambar pon kurang kualiti..Hakhakhak..Tak kisah lah kan..


No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...