Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 23, 2011

Aznil vs Muzik

Hai sumer..ape kabar kengkawan..hakhak..kekonon nye lah kan..takpe..takpe..kasi aku can nak perasan bagos jap..eheemm..eheemmm..Semalam sehari suntuk black out kat ofis nih..Punyer lah sengsara aku xley ngadap internet..hahaha..ngok tull..buat harta ofis cam harta mak apak aku yang punyer..haha..dah lama tak buat entry neh..nak citer pasal ape? tuhhh..pasal tittle kat atas tuh..gempak kan?

Haa..aku nih bukanlah die hard fans Aznil Hj Nawawi..tapi aku suka dengar coleteh beliau..Tak kira lah dimana-mana muka beliau atau suara nyer kedengaran..pasti ade jer lawak-lawak spontan dari Pengecara No. 1 Malaysia nih..Sape tak suka ngan Aznil? Tengok jer lah kat Astro Ria..belambak-lambak rancangan yang beliau kendalikan..Jangan Lupa Lirik, Akedemi Fantasia, Macam-macam Aznil, Tom Tom Bak..haishhh..takyah lah aku sebutkan satu persatu kan..Sume buke tv jer Pak Nil jer yang kuar..dari orang dewasa sampai lah budak-budak kecit pun suka Pak Nil nih..Aku pun suka ngan keperibadian beliau yang sering merendah diri dan tak pernah pun aku dengar beliau lokek dalam memberikan pertolongan..Sungguh terharu ngan keperibadiannya..Kite nih..artis cam gini lah kite patut buat contoh yer..

Panjang pulak coloteh..Semalam on the way aku nak balik rumah tuh..Aku singgah nak pergi klinik sebab mak aku pesankan suh beli ubat untuk beliau..Maka..ngan berkobar-kobarnye kitorang tunggu klinik tuh bukak kul 7.30pm sebab kul 6pm klinik tuh close kejap..So..aku + enchek suami + Kesya lepak kat umah mentua dulu..Dalam kul 8.30pm baru kitorang gerak nak g klinik tuh..Kat dalam keta..salu laki aku dengar radio Era jer. Dulu sebelom kitorang kawen dia suke dengar Hotfm..Ape baran dowhhh..Sebab aku suka dengar Era walaupon dulu Era hampir down..jer ker? Okeh..masa tuh ade plak lintasan langsung dari Skuad Produa Era..Masa tuh dorang kat Tesco, Kota Bharu Kelantan..

Wahhh..mak terus gedik-gedik suh laki pecut cepat-cepat g kat Tesco..round punyer round maka jumpa lah dorang Skuad Produa Era nih..Ape lagik..terkinja-kinja lah aku excited cam jumpa artis gitu..Hahahah..jakun okeh..bukan senang dorang nak datang sini..Puas aku keneng-keneng kat dorang nyer fesbuk suh datang KB.akhirnye sampai gak dorang nih..hakhak..

Bermulalah sesi jakun aku ngan Kesya nyer tersangat lah comot..Pakai baju tido buruk jer..tapi mak tak kesah..Mak nak gak rebut peluang nak pulun adiah dorang kasik tuh..Haha..So..acara dimulakan ngan rancangan yang tengah panas kat radio skarang nih..Aznil Vs Muzik..Korang tau ke hape tuh? Kalo tak tau meh nak bagitau..Kat radio Era skrang nih ngah buat contest lah kengkonon yer.Anjuran bersama Era dan Singer..Sempena ulangtahun Singer yang ke-105..lama giler okehhh...Antara Aznil dan muzik..ape pilihan anda..Kalo ko pilih Aznil..Maka dj tuh akan tanya pasal Aznil lah..Soklannye tersangat lah kacang..Contoh soklan yang aku dapat semalam..Sila namakan penyanyi tempatan idola Aznil Hj Nawawi..dah sah-sah lah jawapannye adalah Allahyarham Sudirman Hj Arshad..okehh...betolll...Ko dapat hadiah wang tunai RM 105..hahah..bukan banyak ponn...tapi kalo ko bertuah..dapat call time bonus..hadiah wang tunai ko dapat..set home theater ngan tv LCD berape inchi tah aku lupa..Sape taknak orang nak kasik free..Okeh..kalo ko pilih Muzik pon soklan groundnut gak wehh..ko dengar jer lagu ape..then teka jer lah..adoi..Laki mak dah naik kematu jarik die duk tekan-tekan nombor telpon sebab nak menang set home theater ngan tv LCD tuh..tak jugak dapat..hahahah...


Yang semalam nyer dorang anjurkan permainan sama gak..Aznil vs Muzik..so..aku pilih Aznil..dapat plak jawab soklan yang veri da kavang hazel tuh sekelip mata jer..Mak dah pulun t-shirt dari dorang..hahahah..tuh pon nak eksen kamen kaa? tak ahh..sebab excited jer..sebab tuh kuar entry pasal nih..haha..ngok tul aku..Laki aku plak taknak turun dari kete? Sebab ape? Sebab die pakai baju kecit..agagaga..Sape suh pakai baju fit nak mam? hahaha..dah la perot boncit besau..hakhak..tak kesah lah yang..awak duk jer dalam kete..tengok jauh-jauh bini awak duk tekinja-kinja sana..kah kah kah..tak sopan betul bini awak niihh..takpe..laki mak seportim yer..hahaha..

Hahhahaha..gelabah betul aku nih kan..ini pun nak eksen kamen..haa...dahh..dahhh...tuh jer nak cer..hakhak..Nanti aku nak stori pasal Kesya pulak tp next entry lah yer..Pandrive aku tertinggal kat umah lak..takleh nak upload gambar..huhu..

Tata..lapa plak..nak kuar lunchh..daaa..

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...