Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 23, 2011

Gedik santai

Fuhhhh..fuhhh..cepat-cepat..tengah rush neh..Santai gedik jer haku duk melayan intenet doploh pat jam jerk erkk..huhu..Tipu…tipu..kat umah mane ade internet..duk loklaq kat ofis jerk ni haa…abis keje-keje mak terbengkalai..kuang kuang kuang..Dalam duk conteng kelendar tuh..baru aku terperasaan yang kite nih almost end of month dah..Perrghhh..cepat giler mase berlalu tanpaku sedari..Hakhak..Giler babeng tol laa..Keje guwa betambun-tambun kat atas rak nih haa…Keje mak senang jer..Filling-filling surat..veri da kacang itik..tapi mak kan mudah bosan..Buat keje sikit..ngular nye banyak..lalala..Takpe-takpe..mak sedaya upaya lah nih ngah gigih dan usahanya mak nak describe sume surat menyurat nih nak shred simpan masuk file..huhu..Kalo bos mak bace statement gali lubang kubor sdirik nih..mampos makk!!!

Okeh..petang semalam sebelom balik umah aku singgah umah MIL sebab nak tunggu klinik kat Bandar tuh bukak after 7.30pm..So..dari kitorang jadi kutu rayau kat mall (sebab biasenye sebelom balik umah aku suke g mall..tambah-tambah bila tau hari gaji mr hubby..takpun time dia dapat klaim..mak buat-buatlah nak jenjalan cuci mate jer..alasan ku di kepala hotak lu) baik aku nompang umah my PIL dulu..Kebetolan pulak time tuh FIL takdak kat umah..tinggal aje MIL sensorang..so..singgah la kejap..

Lepas tu masuk dapo..ku pandang kiri..ku pandang kanan..dikau…tiadaaa….hahaha..takde mende aku nak cekik nih..Pastu aku nampak bungkusan meggi..alaaahhh..meggi jer ke nihh?? Bantai lah..Lepas berkira-kira..timbul plak idea aku yang tak seberapa nak bernas nih..hehe..



Haaa..nampak tak hape tuh? Aku adaptasikan bende neh dari resepi member kat ofis nih..Katenye Cucur Meggi..Heheh..Aku tengok ade lagi lebih - lebihan makaroni..makanya di lemparkan lah sekali dalam tuh..owhh..sedap okehhh...Simple jer..taruk meggi..taruk makaroni..pastu letak bawang merah sikit..letak serbuk lada sikit..pastu kalo ader sosej ke..sayur campur ke..boleh lempaq skali dalam tuh..kalo taknak tawar sangat letak la garam sikit yer..Nak kasik gebu sikit letak ar telor sebijik dua..Haisshhh..senang lenang sangat..Pastu takkan aku nak bagitau jugak kena goreng dulu? hakhak..



Sila abaikan getah kat tepi mangkuk tuh...tak sempat nak buang sebab terlalu gelojoh nak snap gambar..Laki aku plak slamber jer..tengok aku angkat henpon.."Nak amek gambo lah tuh..takde keje lain ehhh..." Naahhh..tepat dan padu..huhhh..Lepas tuh aku hidanglah kat laki aku..aku tinggal kejap sebab nak g tengok Kesya duk tegolek sensorang..lepas tu aku datang balik..die cepat-cepat letak phone aku..Ade yang mencurigakan nih..Aku pon check la kat camera phone punye gambar....Terus aku terpesonaa...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



 Takde keje yer yang????

p/s : laki sape neh? cer citer cer citer..



No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...