Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 29, 2011

Entry yang tertangguh

Salam..

Hari nih keje aku hanya blogwalking jer..Hehehe..asyik-asyik join GA..tapi best juga yer..bukan selalu pon..Sekali sekala apa salahnye..Start keje first day tapi bosan takleh blah..ntah setan ape lah yang guna-guna kan hati aku nih yer? Wah..salahkan setan hokeh..Huhuhu..Sepanjang dua hari berhari minggu nih..program tetap sama..Takde aktiviti menarik pun..Apatah lagi bila si suami takde di sisi..Cewaahhhh..bukan ape..keje beliau sebagai Sales Assistant nih tak menentu..Kalo ko tak keje..ko takde customer..lingkup lah dapo umah ko..Kalo ko rajin buat sales..carik customer banyak-banyak..Alhamdulillah..anak-anak dan bini pon hati senang..Tambah-tambah pulak bini macam aku yang tak paham bahase nih..Sume nak..orang shopping..ko nak shopping..orang jenjalan cuti-cuti mesia..ko pon nak..jadi..haruslah beri galakan dan support kat laki biar die keje besungguh-sungguh..hahaha...

Mase laki kuar g keje..dah bosan takdak ape nak buat..akak aku suggest nak window shopping kat KB Mall jer..





Hahahhaah..gila kuasa tak aku..bosan jek tunggu akak aku shopping..sementara jumpa cermin ajaib besau bapak nih..ape kate aku posing...Ye..yer..aku tau aku gemok..sebab tuh untuk pertama kali nye aku amik gambar dari bawah sampai atas..Pengsan!!


Ko hade? bajet Paris Hilton jer ker jalan nak elak paparazi? Hamek ko..nih bukan stakat Paris Hilton jer tau..Dona a.k.a Kakak pon taknak kalah yer..anak aku kang skarang nih susah benar nak tangkap gambar dia..Tak macam kecik2 dulu..pandang kamera senyommm sampai tinga..ceh...

 I like this way u smile..Oh my dear honey dew..hak hak hak..dak neh sengeh jer kalo mood oke..Kalo mood di luar kawalan..huhuhu...hangin gak aku..


Dah cam model la ye..jangan belagak dik..nanti tuhan marah...adik ke?hak hak hak...
Puas bergedik-gedik kat KB Mall tuh..malamnye pulak kitorang balik umah kejap sebab nak ambik mak aku..Skali ngan husband pulak time nih..Kitorang g makan malam kat Satay Malaysia, area Baung, Kota Bharu..Satay die best jugak lah...tapi aku tak snap pict makanan yang kami makan..Aku nyer makan chicken chop yang tak sedap..anak sedara aku nasik tomyam + nasik goreng pataya..Yang lelain makan satay jer..Asal takde gambar? Sebab nye meja kitorang tuh berselerak..Pelayan kedai nih takdan nak layan customer uols..kenapa? ramai giler manusia sampai meja yang kitorg duk tuh penuh ngan pinggan mangkuk yang previous customer..Ko boley makan ngan sisa orang makan depan kau? Geli hokeh..Lepas nih taknak pegi dah..Dah lah tunggu order punye lama nak mam...hohoho..

 Ngengade tau budak nih..idong kembang setaman..hakhakhak..naseb baek apak ko tak bace belog aku..buley la kutuk sket2..lalalala

 Tengok..over excited punye senyommm..




My sister n her doter..cer teka muka budak nih ikot sape? hak hak hak



With my lovely mum..hoho

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Owner belog punye pict mesti ade..asyik anak-anak jer enterprem..mak ko pon taknak kalah yeh..kali nih close up sikit...tak kuasa nak tengok whole pict..rasa nak muntah pulak..hohohoh...bile aku nak kurus yeh? =_=



No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...