Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 3, 2011

Permata hati saya

Hai..samat tengahari..

Tengahari buta baru boley hupdate belog yeh..pagi-pagi datang keje riview jer..Blogwalking sat pastu terus belek keje-keje betimbun atas rak nih haahh..Bosan betull..Kang kalo jadik surirumah kang best? Eh..takleh takleh..Aku nih jenis yang takleh duk saje kat rumah..Takleh nak goyang-goyang kaki jeh..Nanti body kian kembang..Pastu aku jadik pemalas..Malas nak mati okeh..Nak kendong anak pon malas..Kesya tuh nampak jer cekeding...Berat bukan main..Kalo g shopping mall pastu tak bawak stroller..Alamak nye..boleh patah pinggang haku..haha..tipu jer..Tapi memang budak tuh makin berat..Maklumlah..tuan dah sihat kan? Makan lalu jerk..Tak payah panggil..dia datang sdiri..

Kali nih nak share few things bout tumbesaran Kesya..hehehe..

  • Dah kuar dua batang gigi kat bahagian bawah..Tiap kali aku nak snap gambar gigi dia..terus dia katup mulut rapat-rapat..
  • Dah tua baru pandai merangkak..10hb nih genap 10 bulan tapi tuan masih merangkak slow-slow..Lambat betul..
  • Masa nih gak takleh tengok orang dekat ngan dia..Dia akan berpegang kat ko pastu dia diri slow-slow..Lepas diri sendiri..dia gelak-gelak pulak..tanda dia dah bejaya..kononnye lah..
  • Kalo letak dia sorang-sorang kat ruang tamu..pastu dia merangkak pegi kat sofa pastu dia berdiri sendiri..Pastu sengeh sorang-sorang...then cuba untuk panjat naik sofa...Haaa..masa nih lah dia start meraung-raung sebab takleh nak panjat..Kan ke sofa tuh tinggi..yang dia bulak kenet jer..huhu...
  • Kekadang tuh dia suka sembur-sembur air liur..hamek ko..buurrrrppp....burrrrppppp...je kejenye..abes rambut aku gugur...tapi..sebelom nih pon memang rambut aku banyak jugak yang gugur..
  • Mata baby nih agaknye bleh nampak molekul halus yeh? Sebab kalo ada rambut ke..sampah yang kecik-kecik pon dia bleh kutip ngan selambenye masuk mulut..Yang nih memang selalu..Mak ko nih pulak jenis rabunn nak..mane nak nampak mende mende halus nehh..
Haaa...ape lagi yehh?? Rasenye takde dah kut..Okeh..Meh layan gambar jer dulu..


Bz nih..tengah selerakkan barang..sume barang letak tepi dulu sebab saya nak pegang benda nih nak try diri sendiri..nak wat suprise kat mummy ngan abah nanti :)







Hehehe..budak nih kalo nak main kena tunggu depan dia..bajet macam mak ko nih takde keje..Nasib baik aku weekend baru nih aku rajin sikit..Hahah..basuh baju siap-siap..kemas ape yang patot..tp..background kat belakang macam tongkang pecah? Haaaa...abaikan aje lah..janji cadar..selimut sudah bertukar ganti yeh..hehe..

Oh ye..lupa pulak..asyik update pasal adik jer..Nih nak crita pasal Kakak a.k.a Dona pulak..sekarang nih mulut dah mengalahkan makcik-makcik yeh..Skarang nih selalu jer kuar pekataan " alaaahhhh...sibuk dia...".. Siap jerit-jerit ag budak nih..Aku rasa cam nak pelempang sebijikkk... *panggg*

p/s : Kakak susah nak amik gambar skarang..sebab tuh takde gambar latest dia..huh..demand giler anak dara aku..cam apak ko kan??

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...