Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 4, 2011

Keje banyak...tapi...

Hai sume..morning..sonok ke bila 1st day mula keje? Amacam? Best tak? ade ke yang sampai takleh tido sebab teringat-ingat kan keje..?? Sampai mimpi pon hado hokeh..Tensi mak..

Ramai kawan mak bila YM selalu jerk cakap cam nih.. 

" Hoi..ko takde keje yeh sampai doploh pat jam online.."
Hamboii..chantek bahasa..takpe takpe..

"A'aahh..keje aku datang opis lepak jeh.."
Padan muka ko..

Tadi aku balik dari breakfast kat kafe..aku tengok atas meja aku ...

-

-
-

-

-

-

-

-

-

-


Mak aiiihhh...banyak giler..ko ingat aku datang keje update belog je ke? Hak hak hak (memang pon )..
Tuh sume nak kena filling yeh..bukan shredded yehh..kalo officer ko mintak surat sekian sekian..bla bla bla..ko nak kena geledah satu satu okeh..Buntang bijik mata tau..Tuh belom masuk kat dalam bilik fail lagih..Sesak napas mak duk dalam tuh lama-lama..Tapi..apakan daya..Keje kita kan..telan je lah..Sob sob sob..

Semalam lepas balik keja kakak aku call yang Kakak Dona tuh mengamuk plak..Kakak aku + anak dia + Kakak Dona g Pesta Buku kat Dewan Jubli Perak, Kota Bharu..Kakak aku cakap mungkin kakak Dona tuh letih + ngantuk kut..duk terguling-guling atas lantai..Buat malu aku jer..Nasib baik aku tak pegi -_-"


Haiisshhh..muka comot..main lipstik lah ni..Skarang nih pantang nampak lipstik..Alamak nye..berconteng lah muka tuh..dah macam momok dah..Biasenye lipstik mak aku yang jadi mangsa..Hua hua hua..naseb lah mak oiiihh..


Orang kalo nak buat peace..jari hantu ngan jari telunjuk angkat dua-dua..Kakak nih...peace versi dia plak jari telunjuk ngan ibu jari tu tandanya peace yeh...Suka hati ko lah..
Malam semalam aku + incik hasben tengah syok-syok layan Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010..ye lah..Kesya ngan Dona dah krooohhh krooohhhh...sonok ar mak apak ko leh tengok ABPBH ngan tenang...sekali tuh..budak kesya nih kuar dari dalam bilik merangkak slow-slow..bajet mak ko tak tau ehh..

Kesya nih suka buat cam nih..habit baru nih..dah tua baru pandai main jelir-jelir lidah..tarik kang!!

 Merangkak sikit pon dah berpoluh-poluh..haisshhh..budak nih pantang panas sikit..basah lencun jadiknye..kekadang tuh dalam air cond pon dia boley berpoluh...errkk..


 Takder modal lain yehh..peace jer..


 Tengok mata budak nih? aku ase cam nak lempang sebijik..sibok jer dia..orang nak amik gambar..dia pon tompang sekaki..siap pegang sdiri kamera nih..sebab tuh jadi cenggitu..over excited huh..


 Yang nih saje tayang..on the way datang keje :p

 Okeh..back to work..

M . A . L . A . S 

arrrggghhhhhh!!!!



No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...