Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, April 14, 2011

Dinner semalam

Hai..samat petang..

hari nih lewat gak update belog..Bukan ape..malas pulak..Blogwalking jer lah dari pagi ke petang..Lagi pon pagi tadi buat keje-keje yang bertimbun nih dulu..Filling dulu ape yang patot..Aku kan pemboring..hahah..Buat kejap jer pastu aku blah..Bosan hokeh..

Huhuhu..nak citer pasal ape ye? Takde menarik kut..Petang semalam balik keje awal sikit..Kul 6.30 dah ade kat rumah..Biasenye dekat maghrib baru sampai..Huhuh..Dah alang-alang awal nih..baring-baring jer lah dulu..Sambil betul-betulkan urat belikat nih..Nak dipendekkan crite pas mandi lapar lah pulak..Aku pon menggunakan "kepandaian" aku buat meggi goreng...Keh keh keh..Kacang jer yeh..



Kuaakkk kuaakk kuaakkk..meggi goreng jerr ponnn..nak belagak kononn...Tuh pon takde lauk...Carik lauk dalam peti ais..hampeh jer..Yang hado tuh sosej jer..Hentamm jer lah labuuu..Janji ngapp ngapp ngaapp..Bruppp...Alhamdulillah..


 Yang nih aku punye..Meggi goreng...brape kali aku nak tulis nih? Orang pon tau lah meggi gorengg..ahakahak..


Yang neh bukan meggi goreng tapi Mee Sedap..yang nih bukan aku punye..Aku tak suka mee sedap sebab tak sedap..Ehh..apakah ini adalah strategi bisnes? Walaupon tak sedap kena gak panggil mee sedap? Suka hati lah labu..yang nih laki i yang punye..Dia sendiri yang buat..huhu..Knape? Sebab cara dia paling simple bin senang nak mamps..Mula-mula tuh celur jer mee tuh dalam air panas..Bila agak-agak dah lembut stok rambut kinting bila tarik terus toingg toingg toingg..haa..cenggitu jerr..Pastu segala mak nenek perkakas minyak ke rempah ke bawang ke hape sume campak campak jer..Habis tuh ko gaul-gaul kasi sebati..Semalam pulak laki aku letak sosej ngan carrot..jeles tengok aku nye meggi ah tu..huhu..

Pastu kitorang ngap sesama..Kesya plak duk meraung raung kat lantai sebab dia takleh tengok orang makan apatah lagi kalo makan depan dia pastu buat dek jek..Lagi lah kuat malalak yehhh...Tensi betull..Nak makan pon tak senang..Alih alih..makan sambil kendong anak..Alaaa...macam tak biasa jekk..Huh..

Dah..tak tau nak merapu rapan ape dah..
Bye bye..

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...