Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 10, 2011

My new boyfriend

Ehemm..ehemm...beri laluan sket..

erkk..Assalamualaikum..samat tengahari sume..Auww..bajet artis..Tak kesah lah..

Gopoh gapah giler kan..Nih haa...nak perkenalkan boypren baru niih..Bukan ape..orang baru dalam idop aku nih..Hehehe..Husband aku tak kesah asalkan dia ngan anak-anak tak terabai..

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Pehhh..ingat laki aku semulia tuh ke? Makan penampa aku jawabnye..huarrgghhh!!..
Banyak songeh plak haku..ye lah..meh usha boypren aku..huhu


Nih la boypren mak..Baru siap semalam..hehehe..Takde modal lain..spek aku dulu dah patah..Yang dulu nyer brand nih jugak..Lama gak lah baru dia patah..Aku rasa since 2007 aku buat sampai la baru-baru nih baru broke..Tuh pon masih boleh guna sebab batang jer yang patah sebelah..Jadi aku pakai lah spek walaupon batang sebelah jer..Huhu..Yang nih same jer..Rege dia plak dalam RM370 siap complete ngan cermin..Bingkai warranty setahun..cermin pun warranty setahun..Oke lah kan..Kalo ade pape..bleh claim..Hehehe..Aku kan ganas..kang pecah ke..aku terduduk atas spek nih ke..Bleh claim kan??
 

Buruk eh ghope aku? Ye..ye..sedar kenyataan ini..Snap gambar nih time sebelum siap-siap nak g keje..Tanpa mekap kan..asli gitu muka mak..Walhal??? Burookkkk benorr...

Satu lagi...bughokkk nyer ghoper aku pakai tudung cenggini..Meciiiii...Apesal orang lain pakai lawa jer?? Apesal orang lain pakai comel + kiut miut + stok nak lempang jer?? Lagi-lagi bila tengok bebudak skrang nih kemain agih trendy pakai shawl yang lilit-lilit bajet yuna kalerpul cam pelangi tuh...Apesal bile aku lilit-lilit .. belit-belit..simpul-simpul..cam mak nenek jer??

Musykil nih!!

Oh..bersyukurlah seadanya -_-"

p/s : Arinih pakai baju baru..Lawa kan..upah jahit pun murah sangat.. ^_^v

2 comments:

  1. heee sonok pakai pek baru ye..heheh kta lagi buruk kalau pakai spek kakakakaka

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    spek nih ikut bentuk muka gak kut..
    kalo bentuk muka shape baik punye..
    comel laa..kan..kan..

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...