Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 5, 2011

Takde citer

Hai..morning..

Pagi nih masa datang keje rasa sume barang dah complete letak dalam beg doremon aku tuh..Tup tup..tetiba cuba meraba-raba dalam beg cari henpon takde pulak!!

Sah-sah tertinggal kat umah..Dah laa dua-dua ketul pulak tu..Naseb badan laaa...Pinjam henpon kawan opis nih call encik husben..Ok..after 11am datang hantar phone..Settle.

Semalam pegi Hypermarket Mydin jer..Hahahah...nak eksen g shopping tapi kat Mydin jer..Takpe..Mengapa Bayar Lebih..Belilah dengan harga borong...Kuang kuang kuang...Walaupon Mydin..Kopak duit aku RM 200 hengget yehh..Cinabeng!!

Ermmm..ape lagi..Hah..cermin mata aku pulak dah patah!! Shit! Masa nih jugak lah dia buat hal..Tapi kan..berbaloi jugak lah beli spek tuh..Spek tuh aku pakai dari tahun 2006 sampai lah baru-baru nih baru patah..Tapi masih boleh guna kalo nak tengok tv tuh..huhuhu..Lepas g Mydin aku terus g usha-usha spek baru..Auww..auww...dah jumpa yang berkenan..Dah siap tempah tunggu nak test power mata nih lagi..Sebab biasanya aku g keje pakai lense..Jadi kalo nak test mata kena after 2 hours buang lense baru boleh chekc power..huhu..nanti lepas siap spek tuh aku cite kedian yeh..

Asenye takde citer dah kut...dah ar..Sakit peyut nih..Hehehe..Miss P datang..hohoho

p/s : Tadi tukang jahit datang hantar baju..Baju kurung aku dah siap..Hohoho..boley melaram ngan baju baru next week..lalalala..


No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...