Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 27, 2011

Hadiah yang terbaik untuk si dia :)

Salam..Selamat tengahari


Erm..ape yer?

Sebenarnya aku tengah pikr-pikir ni..Apa hadiah yang selalu seurang yang bergelar makwe ataugurlpren atau isteri atau bini atau orang umah ape yang orang kasik kat pakwe atau boipren atau laki yer? Tengah konpius ni..( Fikir lagik…)


Hah..tadi aku try google..Mana lah tau bleh dapat idea dari Uncle Google nih kan..So aku jumpalah beberapa idea yang boleh dikatakan menarik tetapi agak di luar kemampuan aku..Bajet ciput der..Sekadar yang termampu aje lah.. So..aku listkan antara beberapa pandangan :

  • Dompet
  • Tali pinggang
  • Kasut
  • Stokin
  • Selipar / sandal
  • Tali leher
  • Jam
  • Minyak wangi
  • Cincin
  • Handphone
  • Kamera
  • Handycam
Okeh..banyak jugak yer barang yang boley kita jadik kan hadiah utk kaum adam ni..Jum kita usha satu satu.

Dompet

  • Takyah kut..sebab aku tengok dompet dia elok lagi..Lagipun dompet tu bukan diisi ngan duit jugak..Alih-alih business card jer yang belambak..Muahaha
Tali pinggang

  • Baru jer beli..Rasenye dalam sebulan dua ni..Jadi still masih elok lagi J
Kasut

  • Pun nampak boley pakai lagi..Takyah membazir.Amalan syaiton..muahahah
Stokin

  • Dah belambak..Yang baru beli pun tak terbukak pun lagi..
Selipar / sandal

  • Erm..selipar yang enchek hubby pakai nampak dah kertu..Sandal beliau pun dah cam segan silu dah nak nenonjolkan wajah yang using..Boley di pertimbangkan ^_^
Tali leher

  • Eh..beliau pakai tali leher yang ada cap kampeni punye.Sah-sah kalo aku beli tali leher takkan dia pakai ah
Jam, Minyak Wangi, cincin, handphone, kamera & handycam

  • Perghhh..tak tercapai di akal ku..Mungkin lain taun bile dah bajet stabil sket kita buleh pikirkan perkara-perkara tersebut. 
So..aku rasa cam selipar / sandal boley la di terima dalam mesyuarat ni. Tapi aku pulak lah yang jenis kaku..kayu.Tak reti lah nak pilij-pilih barang utk laki nih. Nak-nak pulak laki aku ni jenis yang choosy..Okeh..harap maklum..sob sob sob..Kan salah puluh dia tak bekenan macamane? Jadi hamba habuk la jawabnye..Hakhakhak..Ade lagih weh idea yang tetiba datang kat kepala hotak aku nih..Boxer? Boley? Muahahah..takyah-takyah..yang tu buley beli sendirik..Huhuhu..


Dah penat nak pikir..Aku rasa dah jumpa apa yang aku nak..Tinggal lagi nak g survey jer..Huhuhu..tunggu jer lah nanti :)


p/s : Macamana nak pegi ye kalo ke mana-mana ajer berdua takpun bertiga ngan kesya takpun berempat ngan dona..takleh nak buat suprise langsung T__T



No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...