Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, February 17, 2011

Contest

Hai..selamat petang..

Petang² Khamis cenggini takde lah banyak keje sangat..Stakat nak filing-filing tuh..ape lah sangat kan..So..aku yang sememangnye malas dah ni tengah duk usha-usha belog² org jer lah..Terpandang lah pulak belog  adik manis ni..Adik kite neh nak buat contest.. So..apatah lagi aku yang maseh jakun dalam arena blogging neh terasa terpanggil ntuk join beliau..Keh keh keh..



Okeh...sesape nak mencuba naseb bleh la usha belog beliau yer. So..apa yang perlu aku buat bile nak join contest neh adalah dengan meneka bait-bait lirik ini :

Pernahkah kau ada
Bila ku perlu
Tuk menyatakan rasa sakit
Dalam diri
 Setiap penyertaan mestilah bersyaratkan..antara peraturan dan syarat yg ditetapkan adalah seharus dan semestilah 

1. wat satu entry 'CONTEST TEKA LIRIK LAGU'..copy and paste skali banner kat atas....
2. jadi follower belog nih http://inibelogfyna.blogspot.com
3. teka lirik kat atas.jawapan hendakla tepat.
4. jawapan yang saya terima adalah sebelum atau pada tarikh tutup
5. letak jawapan korang kt comment entri nih..senang saya nak tengok jawapan.jawapan yang ade kat comment nih saya terime as a jawapan..
selaen tue kene memenuhi syarat yang laen jugak..
6. tag 3 kawan yang laen...hehehe...terpakserela la gamaknye..
 tarikh tutup : 28.02.2011 (isnin) 
Okeh..nih nak tag 3 kawan yg laen


Oke..dah..
Huhuhu..tah pape lah haku neh..
sungguh tak pandai nak berbelog..puiihhhhh

2 comments:

  1. tq akak sayang...
    it's ok kak...
    saya pown maseh lagi belaja gak pasal belog-belog nih...
    kkep in touch ok..
    ;)

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...