Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 5, 2011

Tragedi di Hutan Lipur Ulu Bendul..Alfatihah buat mereka

Hai..Assalamualaikum..Samat petang..

Office hour dah berlalu..Sambil tunggu husband..sempat la jugak belek-belek akhbar online...Hua hua hua..bajet busy giler sepanjang hari kan..Sebenarnya..tengah bosann..heheheh..Takpe lah dik non..Janji tak buang masa jer..

Sebenarnya..aku sedih teramat sangat pasal kejadian yang menimpa keluarga Syed Ahmad Ibrahim & Wan Azleela Wan Abdullah ke atas pemergian ketiga-tiga puteri tercinta dalam sekelip mata..

SEBAK...Wan Azleela tidak dapat menahan sedih ketika melihat jenazah dua anaknya.

Keadaan ibu mangsa yang tidak dapat menahan kesedihan tatkala melihat anak-anak yang terbujur kaku dalam kain putih..Aku percaya aku sendiri tak dapat bayangkan andai perkara ini terjadi kepada aku sendiri..Tak dapat nak diucapkan dengan kata-kata..


Foto


TINGGAL KENANGAN...gambar Nursyaza Alisa (kanan), Norshaza Azera (kiri) dan Nur Sakinah (tengah) tidur bersama sebelum kejadian.

  • Foto
    USUNG...bapa saudara mangsa, Wan Aziz Wan Abdullah mengusung jenazah Nursyaza Azera.
Sebak bila mengenangkan anak-anak yang masih belum mengenal erti kehidupan sudah pun menyahut panggilan Ilahi..Ini yang dikatakan mereka merupakan golongan kesayangan Allah..Lagi pula..dorang nih macam sebaya ngan Dona & Kesya..Bila baca berita nih..aku terbayang-bayang di mata ngan keletah anak-anak dirumah..Ya Allah..Semoga Kau melindungi anak-anakku dari bahaya di dunia Ya Allah..

Buat para ibu bapa..dalam pada kita beriadah..JANGAN lah sesekali diabaikan keselamatan anak-anak terutama anak-anak kecil ini..Ingatlah bahawa anak kita adalah amanah yang teragung yang harus kita jaga..Tak tau nak cakap ape lagi sebab aku rasa sebak sangat..Walaupun kejadian tuh bukan berlaku pada aku tapi dapat merasai perasaan ibu kanak-kanak malang tersebut..

Selamat berhujung minggu..Selalu awasi anak-anak anda walau dimana mereka berada..

Peace..

  • Foto
    USUNG...bapa saudara mangsa, Wan Aziz Wan Abdullah mengusung jenazah Nursyaza Azera.
  • Foto
    USUNG...bapa saudara mangsa, Wan Aziz Wan Abdullah mengusung jenazah Nursyaza Azera

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...