Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 11, 2011

Hadiah dah sampai

Bebanyak terima kasih buat Mummy Haza dan Kak Amiey Lee

Sebab menganjurkan contest dan GA kat rakan-rakan blogger yang lain..
Hadiah yang kalian kirimkan dah pon selamat sampai kat pangkuan aku nih..hehehehe
Nih yang best nih bila berblog ni..Selain kita dapat luahkan ape yang terbuku kat hati..takpun nak coretkan perkembangan anak-anak..Kita pun boley menambah kenalan..Kak Haza dari Shah Alam..Kak Amiey pulak dari Kalumpo..Hi..nice to meet both of u..cewaahhhh



Yang nih dari Kak Amiey Lee.Sampai ari ahad ke isnin..camtu lah..kelam kabut sikit sebab hari tu ada kursus..cilok-cilok masuk ofis kejap..dapat adiah..heheh


Yang nih pulak tengah lepak-lepak kat pantry..kawan ofis yang jaga kaunter meh carik aku..carik sape lah empunya nama ni..hahha..aku kan staf baru..dorang tak familiar lagi ngan nama betul aku nih..sebab kat ofis nih panggil aya..Bos jer panggil PUAN NORA...haisshhh...goli tokak den nih hah!! Terima kasih Kak Haza


Terima kasih yeh kakak-kakak empunya belog yang sangat sporting tuh...
Tunggu contest dari aku pulak yer..sila la join..kalo takde orang join kiranya terbatal lah hasrat ituw..auwww

2 comments:

  1. hee ada entry..tq so much dear

    ReplyDelete
  2. mesti la kak..
    thanks again..
    nanti buat contest lagi yeh :)

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...