Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 25, 2011

Alahai Khalesyya

Assalamualaikum..Samat tengahari..

Tak terperasan pulak dah tengahari yeh..kejap jer rasanye..harini takde aktiviti kat pantry.2-3 hari lepas macam-macam acara kat pantry tu..Hari Isnin lepas gotong royong buat nasik kerabu..dap dap..Kelmarin pakat-pakat goreng cucur meggi..Hari nih sunyi sepi jer pantry tu..Heheheh..

Semalam balik dari keje..g amik Kesya dari rumah pengasuh..Pengasuh dia bagitahu yang Kesya demam..Alahaii..patut lah malam semalam aku dah rasa badan dia cam dah start panas-suam-suam-kuku jer.Tapi aku ok lagi sebab biasanye bila cuaca berubah..suhu badan anak aku pon berubah jugak...Uwaaa...ape kaitan ngan cuaca pulak neh..Keh keh..Biasanya kalo siang hari ni panas memanjang dan sebelah malamnye pulak hujan..Suhu badan kesya akan naik sikit..Dari pengamatan aku lah..

So..ingat biasa jer la..sekali tengok..alahai..gugurl mummy demam yeeh..alahaii..kesian anak aku..Masa kat umah pengasuh tuh..Aku panggil Kak Pah..dia gitau yang dia potong rambut Kesya..Sebab aritu aku ade pesan..rambut budak tuh dah cecah mata..Kesian gak kat dia terkelip-kelip sebab taknak bagi rambut masuk mata..Jadi..aku mintak tolong Kak Pah potongkan rambut dak kenit ni..






Sebelom rambut di potong..






ahahahhaahah..kelakar betul..Memula aku tak perasan yang rambut dia jadi kentot cenggini...Sebab aku pesan ngan Kak Pah..potong paras kening jer..Nih sampai kat dahi..dah macam tempurung pon ade..cam topi keledar tak siap pon ye jugak..Keh keh keh..dah la budak kenit nih demam..Air hidung meleleh leleh..anak sape lah nih..haisshhh....

Aku memula cam nak marah gak tapi abah dia cakap..takpe lah..atleast kat dahi tuh takde lah bintik-bintik sebab gatal sebab peluh..So..aku diam jer lah..Kalo cenggini lah gaya ko dik..aku toncang jer rambut tuh..takyak stail stail dah...hakhak..Alahai KHALESYYA..


p/s : Jum join Contest Sedondon by Mummy Dona Kesya

4 comments:

  1. burok jer muka ngan rambut baru nih..heheh

    ReplyDelete
  2. walau macammana pun rambut khalesyya,dia still comel dgn gigi 2 btgnya tu..he..he...

    get well soon ye dear...

    ReplyDelete
  3. ksdih ibu : hehehe..tu lah..harap2 cepat2 sembuh la..tak sanggup kalo anak2 tak sehat ni..susah hati

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...