Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 11, 2011

Tolong menolong amalan mulia

Hai..Assalamualaikum..Samat pagi..

hari nih baru masuk keje..Mak aihh..tengok keje atas meja belambak-lambak..Hadoiii..dasar pemalas..tuh ler jadi nye bila selalu jer tangguh keje..Makanya..keje pon menjadi double trouble..Kuaakkk kuakkk kuaakkk..

Tadi masa aku buat keje sket-sket..cewahhh..(kaver line okeh) member aku buzz ym aku plak..Yang nih tensen nih..Aku iman tengah tebal nak buat keje..orang ajak ym plak..mak soke :) hahahah..Takde lah..dia mintak tolong aku ajarkan cara nak buat belog..huhu..boley jer..tapi aku pon tak pandai jugak..hua hua hua..camano??



Ohhh..comel takkk?? Comel tak owner belog nih..Aku tolong sikit-sikit jer...tempek gambar sikit-sikit..Diknon..mak pon tak pandai dik..Ko belajar ler ngan orang lagi pandai yehh..Ape yang mak tahu..mak tolong laa...yang mak tak tau..ko pepandai lah carik sendiri..muahahahah...Takpe lah..tolong menolong kan amalan yang mulia lagi berpahala..sayang tuh kalo miss satu..ekekeke..


Sekian aje..utk jam ini..lain jam hapdate ag :D


No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...