Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 11, 2011

Thai Festival

Assalamualaikum..Samat petang..

Petang-petang nih bila perut dah kenyang..mula lah mata pon mengantuk..Apa yang aku belajar kat Kursus Asas Pertolongan Cemas tuh yeh..Bila perut kita tak makan apa-apa..maknanya perut kita sedang rehat atau pon sedang tido..maknanya takde ape-ape aktiviti yang berlaku pada bahagian perut..Bila kita merangsang dengan makan..perut kita mula berjaga dan bekerja..So..bila perut mula bekerja..perut memerlukan lebih oksigen dan oksigen kat bahagian lain macam ke otak tuh kureng sikit..Pastu otak pon takleh nak pikir banyak-banyak dahh..That's y kalo makan banyak-banyak..ko takde pikior mende lain..asik ngantuk jer..huhuhu..Pastu kroohh krooohhh krooohhhh...yang buley menyebabkan pembesaran bodi dengan jayanya..Yeay!

Cewahhh..macam aku sorang jer tahu.takpe takpe..Nih aku nak share entry yang last week lagi..Hujung minggu punye program..Aku kang takleh duk umah diam-diam..Aku jenis panas sikit..duk umah sikit..anak-anak buat peragai..mula lah rasa hangin jer..Pastu..nak buang angin tuh..aku ajak laki g jenjalan..Hua hua hua..nasib baik laki mak penyayang lagi memahami (bluekkk..kasi kipas sikit,,untung-untung dapat handbag baru)..Macam lah laki aku tehegeh-hegeh baca belog nih...Tak kesah okeh..

Sabtu lepas 8 May, kitorang g Thai Festival yang berlangsung di Gelanggang Seni, Kota Bharu Kelantan..Thai Fertival ini bermula dari 4 - 8 May..So kitorang g tuh yang last day dah pun..Banyak pameran yang dipamerkan termasuk lah juadah dan manisan..eh..manisan ke?tah la..macam somtam tuh..erkk tomyam..sume sume tuh yang pure Thailand punye..tapi gambar food aku sebab aku malu nak kuarkan hanphone tak pintar soni erikson K810i tuh..

kat food manusia ramai..so segan silu pilu sikit lah..tang hak lain sorok-sorok sikit dari orang..huhu..mesh usha gambaq plak..nih pun menerusi henphone tak pintar aku tuh..Beguna betui walaupon tak pintar :D


Gelang-gelang comel


Yang nih gelang rambu rambai..kalu pakai kena ikut function lah..sebab rasanya cam tak sesuai jer nak pakai g keje..heheh


Yang nih hiasan gantung-gantung..dibuat dr botol plastik kut..


Aku bekenan kat brooch ni..comel jer..




 Model tambahan




nampak tak gelang tangan aku nih..beli kat situ gak..dalam gambar nih..budak nih tengah basuh tangan aku sebab dia nak tunjuk keberkesanan sabun susu kambing dalam memutihkan muka..cehhh..muka aku hitam sangat ke??





Hiasan gantung-gantung..buat dari pearl..comel takk?? Penat nak citer..tengok je gambar..tuh pun sikit jer..nak banyak lagi kena datang Kelantan..Pastu kita seberangi sungai Golok yehh..Aku pon tak penah sampai sana..tingin jugak nak g sana tapi tak berkesempatan jer lagi..heheh


No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...