Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, May 8, 2011

Tengah rushing

Hai..Assalamualaikum...

Fuhhh fuhhh..lepas makan tengahari rush balik ofis..Tergesa-gesa okehh..sebab arini aku ada kursus..Alamakkk..dah la lupa tarikh kursus..nasib baik ade bawak baju untuk g jogging petang nanti..Sebab kursus "Asas Pertolongan Cemas" ni kena pakai track suite..Kasut sukan ngan stoking...Yang aku pulak..dah la datang lambat..tekedek-kedek masuk dewan kontrol comel pakai baju kurung..Ayu gitu...Hakktuiiii...

Sebenarnya..arini banyak citer nak update tapi asenye cam tak sempat jer..Menci..Nih la nasib walaupon blogger tapi takdak lappy sendiri..Huaaa...huaaa...huaaa..Yanggg..nak lappy..kan arinih mother's day?? Nanti kena *panggg* ngan asben..hamek kau..Hau hau hau..haruuuu...

Sekarang nih tengah pikiaq..nak buat contest..banner contest dah siap touch up dah ni...tunggu nak kibar kat sini jer lagi...idea pon dah timbol..aku takut lama-lama kang tenggelam plak..Pastu..yang problem nya tak tau nak kasi ape..Kena tanya pendapat kekanda plak..Kang banyak tanya kang...kena ayat power sedas dua..Aku nangesss...Waaaaa....

Ape lagi yer..Tak tau nak tulis ape dah sebab terlampau banyak idea..hua hua huaa..bengap sebenarnye..Sebab buat keje ngan rushing..huhuh..takpe lah..aku undur diri dulu..next time kalo ade masa hapdate lagi..rindu sama ini belog..auuww...perasaannnnn!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...