Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 8, 2011

Senarai peserta contest

Assalamualaikum...Selamat Petang...

Hari nih busy sikit ngan Konvensyen Kreatif dan Inovatif yang dianjurkan oleh Pusat Pengajian Sains Perubatan. Tempat aku keje lah..walaupon bukan AJK besar mana pon..tapi kira terlibat jugak lah..Petang nih ada lah masa sikit nak hapdate pasal peserta contest..

Waaaahhhh..pening aku tengok gambar banyak cenggini..Tatau nak pilih yang mana..Ingatkan nak mintak tulung husben pilihkan pemenang kesukaan beliau..Tapi notebook anak sedara aku pulak wat hal..camno nak pilih?? Ke nak main buat undian jugak..

Pada pendapat peribadi aku..suma pon aku suka..heheh..tapi adiah yang tak seberapa nih terhad hanya untuk 3 pemenang dan satu adiah saguhati jer..huhu..takpe-takpe..Meh kite juling-julingkan bijik mata yeh..Usha dulu gambar korang ade ke dak..Kalo takde..mintak inform aku balik yer..mak rabon dik non!!


Group 1


Group 2


Group 3


Group 4


Group 5


Group 6


Group 7


 Group 8


 Group 9



Group 10

Nampak tak??? grrr..semua pon aku suke..camno nihh??

*Panggggg*




10 comments:

  1. Pilih..pilih, jangan xpilih.Hihihi..sumernya best2 kan.Saya lak yang tersengih2 sensorang tengok satu-satu gambar tuh.hahahaha..

    ReplyDelete
  2. hmm sng citer,pilih jer gmbr saya tu.....hehehe...group 5 yg berebut pngntin lelaki tu...hehe

    ReplyDelete
  3. sabar yer..nanti kite tgk sape yang kena..suma best nih..hehe

    ReplyDelete
  4. ada kat situ.. merah menyala :-)

    ReplyDelete
  5. fa10: memang comel..

    aya : merah makngah

    ReplyDelete
  6. ada-ada-ade....
    =)

    gud LUCK semua2.....=)

    ReplyDelete
  7. sis, contest ni da tutup yer?nana anta dlm kul9 pg td, ingatkan ttp hari neh.hehe...

    ReplyDelete
  8. takpe2..contest tutup pukol 12 tghari..tq yer semua :)

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...