Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 6, 2011

Entry pemanas badan

Hai..Assalamualaikum..Samat pagi...

Lame tak jenguk belog..cuti 3 hari sempena Hari Keputeraan Yang Dipertuan Agong..So..seronok lah bercuti sakan..Musim cuti sekolah nih rata-rata yang amik kesempatan untuk mendirikan rumahtangga..Alhamdulillah..moga bahagia hingga ke hujung nyawa hendaknya..

Hari nih aku ade ujian untuk post Pembantu Tadbir (Perkeranian / Operasi) N17..ujian baru..nih pon dah gemuruh giler..bukan mudah nak menempatkan diri untuk berkhidmat di Universiti Sains Malaysia..Walaupon aku staf dalaman..tetap jugak ade pesaing yang tak kurang hebatnya jugak..So..sama-samalah kita berjuang!!

Lagi..peserta contest dah meningkat kepada 42 penyertaan..Alhamdulillah..ssambutan sungguh menggalakkan walaupon hanya suam-suam kuku..tapi takpe..ade lagi masa dalam empat hari jer lagi..ok lah tuh kan..Kengkawang yang belom join..mai lah gedikkan diri dalam contest mak nih hahhh...takpe..mak alu-alukan korang...

Okeh lah..masa dah suntuk nih..nak g ke dewan untuk sesi mengeluarkan peloh-peloh jantan dan betina sekelian..guwa kalo bab-bab exam nih memang guwa ketat sikit...gigil lutut..huhuhu..tuh la..semalam tak prepare..pagi nih kalutt lerr...huk huk huk...my fren..wish me luck yeahh!!


No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...