Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 14, 2011

Kakak Cedona

Assalamualaikum..Selamat pagi..

Semalam sebelum tido..aku telan ubat batuk dalam bentuk tablet..Pukul 12 malam masuk tido..Sampai lah ke pagi nih still rasa mengantok..Mata berat jer nak bukak..Tapi..gagahkan diri lah jugak datang bekerja..Bukan batuk kuat mana pon..Tapi risau jugak..kalau aku batuk..otometiknye selsema akan datang..So..bila aku dah kena batok + selsema..mesti akan berjangkit pada Dona ngan Kesya..Dorang kalo batok + selsema..mula lah asthma datang lagi..Kesian okeh..So..mencegah lebih baik dari mengubati :)

Pagi tadi mak aku ade appointment dengan pakar fisioterapi.So..kena bawak lah kakak datang ofis..Macam biasa jer dia..Mulut becok pot pet pot pet..Tapi..satu jer yang tak tahan..Penakut tahap gaban!! Tensi okeh..Appointment mak aku pukul 8.30 gitu..so dalam pukul 9.00 pagi aku bawak dia g breakfast kat kafe..Dekat kafe tuh ade lah tapak pembinaan projek hape tak..bunyik kren ke hape lagi tah..mula laa takut..maraung-raung kat situ..Malu mak kau tau!!

Kakak nih manje sebenarnya..Mengalahkan si adik..Adik oke jer..ilek jer pon..Tapi yang paling tak tahan..adik suka buat drama swasta..drama air mata okeh..Bila aku buat-buat nanges jer..dia pon..bercucuran lah air mata cam air hujan..grrr..ke budak-budak umur setahun gitu memang camtuh eh perangai?? hak hak hak..


Blurr lah pulak..


Dah pandai buat peace..!!


Kakak ngade-ngade...huhu..

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...