Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, June 26, 2011

Ke Dataran Syahbandar, Terengganu

Assalamualaikum..Selamat pagi Ahad

Nih kisah Sabtu yang lepas..aritu aku janji nak bawak anak-anak pegi Terengganu..saje jer jalan-jalan carik pasal..Kuaakkk kuaakkk..memang pon..sebab balik jer keje petang Khamis tuh, pengasuh Kesya cakap yang Kesya kena asthma lagi..Alaahaaiii..kesian anak mak..

Tengok keadaan dia pon macam oke jer..so..kitorang terus kan hasrat untuk ke Terengganu..Kami ke Dataran Syahbandar, Kuala Terengganu..Kalo tak silap aku..masa tuh ade Ride it Right yang menggalakkan mat-mat rempit menunggang muto cara betul..Sampai-sampai sana jalan dah sesak giler..nampak bandar kecik jer tapi bila sampai kat sana..mak aihhh..ramai giler manusia..Nak parking pon buleh sesat T__T
tuh baru Terengganu...huaaa..

Kat sana maca-macam gerai ade...yang jual baju pon ade..seluar..legging? uhh..besepah..Legging budak-budak..legging mak budak pon tergantung-gantung bajet comel jer sume..Aku rembat jugak legging ngan t-shirt budak-budak nih sepasang sorang..Aku punyer? Ohhh..kalo mak pakai kang..buat gelak dek laki jer..teros naik hantu..baik takyah..


Budak tak sehat..kesian dia...kusut masai jer rambut..
aku carik sikat rambut tak jumpa..pakai guna jari jer lah..


Anak aku penakut betul..aku suruh dia naik menda alah nih pon 
 takot macam nampak hantu..saiko T__T





Dari Dataran Syahbandar kami ke Pantai Batu Burok..Pemandangan cantik la jugak..ade keta kuda..sekali round..budak-budak RM3 sorang..orang dewasa RM5 sorang..kalo aku nak naik empat beranak RM16 sorang..kakak kan penakot..dari jauh nak tengok horse bagai..sampai dekat..muka kecut..huhuhu...





Hanya mampu tengok jer lah horse tuh..aku pon takot...kuaaakkk kuaakkk kuaakkkkk


No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...