Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 22, 2011

Majlis Perpisahan Staf Praktikal

Haii..Assalamualaikum..Selamat tengahariii...

Lama rasa aku tak hapdate blog..Kelmarin agak busy mengajar..ceh cehhhh..mengajar konon..takde lah..ade budak praktikal baru masuk..so..kena la tunjuk ajar sikit..hihi..Maka tak sempat lah nak ngadap komputer..Ari Isnin pulak ade course.. Tak penting mana pon tapi aku kan gedik..suma orang beduyon-duyon nak join..aku pon sibok gak laa...Padahal..ngantok gilerrr...naseb baik ade partner bebual..takde lah ngantok sangat..hehehe..

Cerita dah basi tapi nih nak citer jugak..Hari Khamis lepas adalah buat jamuan makan-makan sikit..Sempena menyambut kedatangan staf baru dan juga sebagai majlis perpisahan pelajar praktikal..Ehh..cam penah citer yehh?? Kalo gitu..aku tempek gambar jer lah..













Nih geng opis aku..






Hehhh..banyak giler makanan..sampaikan dah tak larat nak makan..sebab tuh kena pandai-pandai lah kalo nak makan suma..makan yang tuh sikit..yang nih sikit..antara menu ari tuh nasik ayam, pulut kuning,rendang daging, kek batik, triffle, satay, nasik impit, kuah kacang, mashroom soup, garlic bread & tepung pelita bersama jus oren..huaargghhh..naik loya tekak den nak abiskan..



Yang nih pelajar praktikal yang di rai..Ena


Yang lagi sorang nih nama nya Fizah..Semoga korang berjaya dalam hidup yeh..

Meh akak nak pantun sikit..

Kalau ada sumur di ladang
Boleh hamba menumpang mandi,
Kalau ada umur yang panjang,
nanti kita jumpa lagi!

*Tah betul ke idak*

4 comments:

  1. tuh la kak..
    cemana nak diet nih..
    hihi

    ReplyDelete
  2. kat ofis nih kalo ade jamuan..memang meriah dgn makanan..

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...