Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 7, 2011

Makan gulai..

Hai..Assalamualaikum..Selamat petang...

Hari nih ingatkan buleh ler ngadap komputer jer kan..Sebab semalam dah sehari ade exam untuk tittle Pembantu Tadbir ( Perkeranian / Operasi ) N17..so..ingatkan dah rileks sikit arini..So..buleh temankan mak aku datang ke hospital nih untuk temujanji dengan pakar fisioterapi.Dah tuh..bawak pulak si kakak tuh datang ofis.Sebab mak jumpa pakar fisio..jadi terpaksa lah bawak anak datang opis..Nasib baik jugak kakak tak buat perangai..good girl.

Cerita hujung minggu...biasa lah musim cuti sekolah nih..banyak betul kenduri..Sana sini..rata riti..sepanjang jalan ade jer khemah untuk tetamu jemputan.Bak kata orang kelantan.." Makan gulai sampai kenyang "...Bruuppp...Alhamdulillah..barang baik elok di segerakan..hua hua hua..Ape lah aku merapu rapan nih..tempek gambar jer lah yer..







 Burok benor ler rambut budak kenit nih..geram aku..botak terus comel tak??




 Menempek jer lah dekat apak kau









Auwww..suwit tak mak..buat peace..tutop terus muka anak..hakhak












Heh..anak-anak aku pakai baju same jer..Takde baju dik..kesian korang..mak kau tengah sesak neh..tunggu ler bulan depan kite beli baju baru yeh..Mak kau pon gigih nih join contest...kot-kot ler bley hadiah dapat baju baru walau sepasang...wakkakaakak...

Dan paling terbaru tadi pegi makan gulai..aku tengok banner nih..comel...



Hahhhh...bukan pengantinnyee...tapiiii... yang niihhh...


Jangan dah beranak pinak lepas nih..kau-kau..aku-aku dah ler yer...heheheh


No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...