Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum..Selamat pagi..

Haii..hellooo..lama tak hapdate blog..malas..takde mood..mood nak raya jer lebey..walaupon sampai saat terakhir aku keje..tapi mood nak buat keje memang dah kelaut..muhahah..datang ofis tunjuk-tunjuk muka jer pon..huhuhu..duk kat umah pon takleh nak buat ape kalo dua beradik tuh ade..Pengasuh Kesya pulak dah start cuti..jadi Kesya terpaksa duduk ngan nenek dulu arini..Lagi pon arini kejap jer..half day rasanya..

Wahh..kat ofis aku dah mengerlap dah ngan lampu lip lap dan kad raya dah siap gantung bagai..haihhh..lagi lah rasa tak tahan nak raya nih..muahahah...Pose tak cukup sebulan..puasa nak iye iye jer..biasa lah..pompuan...Tahun nih..Alhamdulillah..kelengkapan raya walaupon ade yang kurang..tapi takpe lah..asal anak-anak punye persiapan suma dah 100% complete..nak kata berbelanja beriya-ria pon tak jugak..sekadar jer..lagi pon budak-budak tuh dah lama tak beli pakaian baru..sesekali..maknye tentulah excited..

Sebenarnya..dalam kita beriang ria nak beraya sakan esok ari nih..sedih dan sayu pulak bila mengenangkan bulan Ramadhan yang mulia ini akan melabuhkan tirainya malam ini..Berakhir sudah bulan ganjaran berlipat kali ganda dari Allah..Lagi-lagi bila mengenangkan semalam terawikh terakhir bagi umat Islam..Subuh tadi aku berkesempatan pergi ke masjid berdekatan..Sayu..syahdu..betapa suci nya alunan zikir memuji kebesaran Allah SWT..Terfikir jugak bertemu kah lagi kita dengan Ramadhan akan datang? Semoga umur kita dipanjang untuk bertemu lagi bulan mulia ini pada tahun depan..Insyaallah..

Dengan ini, saya selaku pemilik blog ini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin andai sepanjang saya berblog ada menyinggung anda yang tak suka dengan penulisan saya..Andai ada yang mengguris hati..terkasar bahasa..terlajak bicara..Saya menyusun sepuluh jari..dengan rendah hati saya memohon maaf dari lahiriah dan zahiriah.Saya juga manusia biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan..Moga-moga hubungan yang terjalin walau tidak pernah bersua muka ini akan berkekalan hendaknya..

Kepada rakan-rakan yang pulang ke kampung halaman masing-masing..Pandu dengan selamat..ingat orang-orang yang tersayang dan orang yang menyayangi anda..moga-moga Syawal yang bahagia ini bertambah ceria. Kepada perantau yang berada di negeri orang..sabar lah..mungkin ini dugaan buat anda dan sambut lah Aidilfitri ini dengan bersederhana..Pada yang kena bekerja pada pagi Syawal..jangan sedih-sedih..Anggaplah bekerja sebagai satu ibadah..

Panjang pulak ucapan macam mak datin pulak..huhu..oklah..kejap lagi dah boleh balik..jumpa Ahad nanti..bye..

Pinjam gambar header jer..malas nak edit..heheh

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...