Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 4, 2011

Meroyan nak beraya!!

Assalamualaikum...

Hallooo..lambatnye nak raya..uihhh..tak sabar dah nih..padahal puasa baru 4 hari berangan nak raye..hihihi..Baju raye aku baru siap..tapi untok taun nih sepasang ajer?? wehhh..mane cukopp..kang beraye sebulan..abis takkan baju raye pon kena tigaploh pasang..?? Takde lah macam tuh tapi kan..sepasang jer mane buleyy?? Kan raye petama dah pakai..raya kedua pakai lagi?ohhh...tak nakkk..kena gi carik kain nih..nanti bodek-bodek mak mentua i kasik jahit..kejap jer pon..baju kurung jer..hihihi..baju yang sepasang tuh ajat di hati nak jahit manik..wah ade hati..berangan tak sudah..eloknye aku jahit manik sebijik..kesya telan sebijik..last-last aku campak kain tepi dinding pastu kroohh krooohhh krooohhh..pagi raya nenges lah aku melalak-lalak sebab baju raye tak siap!! Padan muka..

Ehh..tapi kan...bila dah jadi mak budak ni..rasanye keperluan kita orang tua nih biase2 dah la kan..anak-anak yang lebih penting kan..Tapi..kesian kat anak-anak dara aku..baju dorang belom beli lagi..uwaaa..tak sempat okeh..sebelum puasa hari tuh dah ingat nak beli awal-awal..Pastu asik tangguh ajer..padahnye sekarang nih tak beli lagik..Tambah-tambah pulak ngan bulan puasa nih..malas mak nak perpoluh-poluh tekejar-kejarkan dua beradik tuh..tau-tau lah budak-budak kalau kat shopping mall kan??

Baju kurung pon tak beli lagi..ape pon belom..hua huaaa..ade lah sehari dua nih duk survey kain cotton untuk buat baju kurung..ade yang comel tapi warna pulak macam tak ngam yang aku punyer..Oh..tahun nih kitorang tema BIRU TURQOISE (heh..betul ke spell camni?blasah jer lah)..Takpe..kain baju kurung takder hal..bleh citer kedian..yang baju cam skirt-skirt gitu satu pon takdo lagi ni hah..Semalam duk survey-survey kat internet...terjumpalah baju-baju yang comel gilos nih..naik juling bijik mata nih kalo layan lama-lama..


 Alololo..comelnye skirt nih..kalo kesya pakai nih..pastu toncang rambut dua..rase nak lempang jer sebab comel tekedek-kedek..


 Huhhh..suwitttt



Cute
Nih macam old skewl sket kan? tapi comel giler..riben-riben..auuwww...


Yang nih sesuai ngan kakak.. 





Comel..warna warni..ceria anak aku 
Gambar nih aku carik kat blog-blog yang buat jualan online..sebenarnye aku bukan taknak beli secara online tapi aku nih jenis bangsa yang suka kalau beli barang ke hape ke..suka tilik dulu..sentuk kain dia..macamane rasa..walaupon dealer dah siap-siap tulis cotton..lembut..sejuk..tapi..aku tetap jugak nak pegang sdirik..boleyyy?? hahahaah..baiklah..sekarang pegi beli sendirik kat kedai..kan esok jumaat dah..bleh lah nak shopiing sikit-sikit..Apaknyer..sediakan duit berkoyan-koyan yer..I nak shopping baju raya anak-anak ngan mak dorang skali 

*Paaannnnnnnggggggg*

Ape? Ko ingat laki ko datok? keje cap duit jer?

*Nanges*



No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...