Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 27, 2011

Susu Dumex Dugro

Assalamualaikum..Samat tengahari..

Alhamdulillah..selesai sudah audit dalaman untuk ISO..tapi aku tak terlibat pon..heheh.. Sekarang nih kena kurangkan ber blog kat ofis..Sebab dah mula mendapat liputan..Hahaha..tak leh blah..takpelah..kita kan kerani jer..kena lah berhati-hati..Mood keje skarang nih bosan sebab keje suma dah settle..hahha..bagos kann? Baiklah..aku kan suka masuk bakal angkat sendirik..Muahahah..

Semalam pegi amik susu ngan kawan aku..Gini kisah nye..Aku kan keje sebagai kerani jer..Sambilan pulak tuh..mak tak kosa dan terdaya nyahhh..anak-anak sume stok melantak susu 7-8 botol sehari..nak-nak pulak si Dona tuh..kuat betul menyusu..Nasib lah dorang minum susu Dumex Dugro jer..900gram baru RM20 gitu ah bih kurang..sebab kalo time promosi dalam RM18.89 jer..kalo takder promosi RM 21.90 cenggitu la..so kira purata RM20 sudah..Aku dah buat kira-kira hari tu lebih kurang 8-9 pek jugak lah sebulan..yang 900gram tuh..perghhh..dua beradik tuh melantak 8-9 pek susu sebulan..haiyaaa...



So..teringat lah pulak pada sorang kawan nih..nak di jadikan citer adik dia promoter Dumex..aku pun dah start bincang ngan hubby nak beli satu kotak terus..Senang tak payah nak hangkut kat supermarket..Lagi pun, maybe bleh kautim dapat harga murah sikit ke..Harga kawan-kawan..heheh..So dapat lah beli ngan harga murah gilerrrrr..tapi yang 650gram jer lah..Takpe..Satu dozen baru RM 1++ . Perghhh..mak kau saving banyak kat situuuu...Alhamdulillah..save budget disitu :)

Petang semalam sudah pegi amik susu tuh..bila dah start minum susu yang baru beli nih..aku nak kira pulak yang 650gram nih..berapa pek pulak dalam sebulan..Maunyer 12 pak tuh habis???? Waaaaa..nih betul-betul keranamu anak-anakku nih!!

2 comments:

  1. keje apa2pn samer jerk.janji kiter x kaco periuk nasi org. kami bli sustagen.sbulan 16 kotak.hu3
    ps:nk join tlf mag? komen jerk la kt blog kami tuh, selalu bg komen, eb letak la photo family u dlm tuh;)

    ReplyDelete
  2. eB.. macam tu ker? senang kacang jer tuh..hehehhe

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...