Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 11, 2011

Langsaikan hutang

Assalamualaikum..Selamat tengahari..

Erkk..semenjak dua menjak nih ade rasa sedikit takot untuk publish entry..huaa huaa huaa..knape yehhh?? Sebab ade hutaanggg!!! Hutang mende?? Hutang nih haaahhh..



Takottttt....waaaaa...tuh laa...gatal sangat nak buat contest..heheh..takpe takpe..walaupon takot..saya tetap memberanikan diri jugak...dan akhirnyaaaa....tadaaaaa......

Hadiah untuk peserta contest sudah selamat saya postkan tadi..Alhamdulillah...langsai sudah hutang saya kepada empat orang blogger..

Walaupon saya sedar dah delay sebulan..SEBULAN ke????? Adoiiiii...lama jugak tu..Maaf yer kawan-kawan..keje menimbun-nimbun..di tambah pulak dengan Kesya yang tak sihat ni..tambah lagi dengan sifat semula jadi yang pelupa tahap tua sebelum usia..ye kee?? muahahaahh...tapi saya andaikan anda memaafkan saya..buleh..?? Meraih simpati ni T__T

So..meh sini nak kasi no siri untuk Pos Ekspres

~ a.L.y.C.I.a ~  LG12 767 577 2MY

mama tisya  - LG12 767 580 9MY

haza harun LG12 767 579 0MY

mas  - LGLG12 767 578 6MY



Last but not least..saya nak mintak maaf banyak-banyak atas kelewatan ini..Sob sob sob..Harap kawan-kawan jangan kecik ati yer T_T

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...