Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 4, 2011

Sambutan PM ke Kelantan oleh Kelab Pemilik Perodua Viva Kelantan

Assalamualaikum..Samat pagi...

Citer weekend? Harus lah ada..cuma aku jer yang tak join..Miahahahah..Bukan ape..saje jer nak enterprem program laki walaupon bini nak membontot sekali tetapi dilarang keras kerana program orang jantan jer yg join..KATANYE!!! poraaahhhh...



Nih lah program nyer..Pada Sabtu lepas..Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Mohd Najib Bin Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansur telah mengadakan lawatan kerja selama satu hari ke Negeri Kelantan Darul Naim. Lawatan tersebut bertujuan untuk menghadiri beberapa program bersama rakyat di Pasir Puteh, Machang dan juga Kota Bharu.

Ok..bukan keje dia yang aku nak bagitau..tapi..program yang dianjurkan oleh Barisan Nasional Kelantan yang mana telah menjemput Kelab Pemilik Perodua Viva/Myvi (ProV) untuk menyambut dan mengiringi ketibaan PM. Sebanyak 45 buah Perodua dan Myvi telah berkumpul dan konvoi dari Kota Bharu ke Machang..Ehh..aku tak tau sgt program dorang tp giler nak enterprem aktiviti laki..Aku tempek gambar jer lah..keh keh keh


Tempat berkumpul adalah berhampiran Tesco Kota Bharu

Semangat laki mak!



 Bontot ngan kepala botak jer yang nampak..muka..kasik kaver sikit..


Sebelah kiri tu..yang nampak sipi-sipi tu adalah Ketua Marshall, Shazwin..V berapa tah..lupa..yang tengah adalah pengerusi Prov..Tazmir Arief..V1.. dan abang hensem tuh nama dia Joe..bukan Joe jambol


 Taklimat dari wakil Pemuda Umno


 Taklimat daripada pengerusi kelab..Jaga keselamatan..jaga tingkah laku di jalan raya






Kete aku nampak separuh jek!


 Bacaan doa sebelom berangkat



erkkk... apsal ade banner nih?? Kata program Pemuda Umno..OK2..hak mengundi adalah RAHSIA..























Erkk..tak reti nak letak caption..sebab..aku saje nak enterprem program orang (dah 3 kali ulang pasal nih..muahahahah)..Jadi aku tak tau mana pasal program dorang..aku amik gambar nih sebab sonok tau berkonvoi ramai-ramai..Laki mak salah sorang marshall..Bila sekat traffic light..Siren keta pon wewo wewo wewo macam keta polis..muahahahah...

Oh yer..kelab ni bukan sebarangan kelab..berdaftar dengan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia..kiranya kelab nih bukan beroperasi secara haram..ada sijil okeh..heheeh.. Sesape yg berada di sekitar Kelantan yang berminat nak join kelab nih..meh la..sama2 kita kuar berjimba-jimba pada petang Jumaat..Selain keluar beriadah dengan famili..kita bley menambah kenalan..Ahli kelab nih pulak terdiri daripada penjawat awam seperti Warden Penjara, Juruteknik Komputer sehingga lah bekerja sendiri..Kira dari pelbagai latar belakang pekerjaan lah..Sonang tau..nak repair komputer..helloo ..bleyy repair komputer aku tak..bak sini okok sebatang..ok..dah..muahahahaah...

Tu jer nak citer..terpanjang celoteh pulak..okelah..sambung buat keje yehhh..taataaaa

p/s : aku tak pandai susun gambar +++ pemalas..huaa huaa huaaa

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...