Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 17, 2013

Anak-anak

Heh..dah lama tinggal blog usang nih..selalu jenguk jer tapi tak hapdate..nak buek cemano empunye belog pemalas nak manfuss..hadoiii..


Masuk tahun 2013 ni anak-anak pun dah meningkat usia..mak kau yg satu ni pon dah tua jugaklah. Hari Ahad 6/1/13 tu kitorang bawak dua beradik tu pegi jenguk tadika.Tak jauh mana ngan ofis aku dan dalam kawasan kampung mentua aku jek. Tadika Adikku Bijak,kelas nama tadika kau yeh

So, hari pertama pegi hantar tu dah tengahari.So nampak si Kakak tu ok je. Yang adik pun ok gak sebab dah nampak mainan ngan kawan-kawan baru.Alhamdulillah. Masa petang pegi amik dorang tu so far ok lah nampak cam excited giler dapat kawan baru.Biasalah nama pun kanak-kanak kan.

Second day dah buat registration semua dah siap bayar yuran ngan baju sekolah. Pegi sekolah harus lah ceria..





















Amboih..kemain lagi posing korang yeh.Semalam balik dari kerja apak dorang mai amik aku kat ofis.Si kakak ni lah paling kecoh cerita itu ini. Yang bestnya kakak cakap " Mummy..adik kencing atas cikgu " aku rasa cam hahhh??? apa kau buat ni labuuuuuu....??? Pastu aku tanya lagi.. " Kenapa adik kencing atas cikgu " dia buat muka sardin jerrr..hoihh..tak senonoh lah budak ni. Pastu bila aku tanya si bapak dia pulak..dia cakap " mana lah sy tahu..ye lah kut.." kau boleh buat tatau anak kau buat dajal. Tapi aku faham jugak kan kalau dia busy body duk soal jawab ngan cikgu tu kang nampak pulak eh..mamat nih kecoh macam pompuan. hadoii lah..


Tapi lately aku perasan yang Kesya ni asal bangun pagi jer merengek.Maybe sebab tak puas tido kut.Biasa bila pegi rumah umi pengasuh dia dulu takyah mandi pon takpe.Ini nak pegi sekolah kena mandi comel2 dulu. Pastu cikgu cakap dia tak makan saman. Susah nak pujuk.Well anak no dua memang camtu eh. Agresif sikit..kuat sentap dan asik nak menang saje. Hamboihhhhh...cantik kau punya perangaiiii


1 comment:

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...