Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 4, 2013

Birthday


Ehem ehem..

Baru tegedik-gedik nak hapdate..maklomlah blog bukan ada orang singgah pon.Kalau ada pon tertumpang terlalu jek.Hahaha.Ok tak kelaka.

Meh sini aku nak kabo sket.Bulan Januari lepas adalah bulan kelahiran tuan belog.So kamu kamu kamu dan kamu cepat wish aku happy belated birthday.Wa tak kisah lambat ke capat janji wa dapat makan kek! Ceh. Itu syok sendiri namanya.

Baiklah.Memandangkan usia sudah lanjut tapi bajet gorjes selalu.Di sini sya sertakan himpunan doa-doa yang mudah-mudahan akan diberkati oleh-Nya :


  • Dipanjangkan umur untuk hidup dimuka bumi Allah ini.Ya aku tahu walaupun hidup kita ni sementara tapi sape taknak panjang umur kan. Redha itu ikhlas,pasrah itu menyerah. Heh.
  • Dimurahkan rezeki oleh Allah.Tak kira dari aspek mana sekali pun.Rezeki untuk anak-anak
  • Moga-moga kerjaya aku akan bertambah baik

Eh, bila dah petang malas pulak nak pikior.Takpe lah, nanti dah ade idea balik aku edit lah entry sampah ni.Kah kah kah. Kebetulan pulak birthday aku tu jatuh hari bekerja.So dah tua tua ni takde celebrate pape pon.Cuma laki beli kek jer.Tu pon sebab budak-budak yang bising-bising nak kek.Meh lah layan keinginan kanak-kanak


Ni punye kek masa hari kejadian. Oreo Cheese Cake eh namanya? Ye kut. Lapisan bawah tu biskut orea.Sedap lah jugak sebab dah lama tak makan kek. Mak kan diet? Muahahah



Yang nih celebrate kat ofis.Bukan aku sorang tapi kalau tak silap celebrate 3 orang sekali gus.Aku menempel jer. Yang nih tempah kut, Red Velvet. Aku makan sikit jer sebab tak suka cheese. Very the kampungdotcom. Yang oreo tu takde lah rasa sangat dia punya cheese.




Yang nih kawan-kawan laki aku buat suprise. Kelas kau mariaaaa. Kawan suami kau hado celebrate birthday kau.Hahaha, unsur-unsur riak di situ. Jangan risau sebab dengan izin laki aku.Kah kah kah


Hohoho macam kan best pulak celebrate birthday banyak-banyak kali.Kalau cenggini gaya nya mohon birthday aku tiap-tiap bulan nescaya gemok lah kau makan kek aje.Haha takat kek pon kecoh. Di sebabkan laki tak tribute apa-apa untuk birthday gugurl (oke sangat geli) maka aku beli hadiah untuk diri sendiri. Gila sadis tak sadis beli hadiah untuk diri sendiri. Laki mak lari bajet sebab ada kejadian yang tak di ingini berlaku. Nak tau hadiah apa? Ok macamkan orang heran kan.

-


-


-


-


-


-




-


-


-


-


-


-



-


-


-


-


-


-



-


-


-


-


-


-



-


-


-


-


-


-



-


-


-


-


-


-



-


-


-


-


-


-


Nak jugak main scroll-scroll kan. Gila glamer betul








Tadaaaaaaaaaaaaaa....




Gila excited pompuan ni beli vacuum. Tak kuasa lah aku nak guna penyapu.Rambut aku sekarang bukan main galak nak mampus luruh macamkan sonata musim salju.Menyampah tau.Rumah aku dah la pakai tikar getah jer.Kalau sapu debu tu macam tak heran dah ngan bulu penyapu aku.Benci giler.Dah lah budak bam bam tu makin besar. Kang buat nya lepas ni dah pandai merangkak kau kutip segala mak nenek benda atas lantai bawak masuk mulut kang naya hari-hari mak kau jadik cinderella nak sapu lantai mop bagai. Tak kuasa aku oke. Jadi agak selamat kut kalau sedut guna benda alah ni kan? Hahaha. laki aku punya statement lagi jilake " Kalau berdebu jugak rumah ni tak tau laa " Yu tido lua malam ni..





Last but not least, aku harap keluarga aku terus bertambah bahagia,dilindungi olehNya diberkati selalu. Amin..


p/s : Heh..baru doploh lapan aku mcm 18 kan? *Panggggggggggg* tembak diri sendirikkk




4 comments:

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...