Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 31, 2012

Makan jer cemana nak diet?

Haluuu...

Hari Sabtu haritu perut rasa laparrr jekk..sebab aku tak kuar g memana..kata hujung minggu..Kebetulan laki takdak..so teperap je kat rumah..Eh tak jugak..sebab hari jumaat malam tu mother in law aku dah call siap2 suruh datang makan nasik dagang..Auuww..sedappnyeee...rugilah anak lelaki dia tak dapat makan nasik dagang mak dia yang sedap tuu..huhu..

So..besiap lah kami empat beranak pegi rumah MIL..sampai tu tak tunggu lama-lama..zass zasss zassss siap ceduk nasik apatah lagi perut tgh kebulorrr... Sambil tu online facebook..Kediaaann...



Aihhhh..tebalik pulak..huhuhuhu..nih saje2 aku upload kat fb nak tunjuk kat adik ipar aku kat KL sana..nahhh amikkkkk..gambo jer lahhh..nak bau pun x boleh..hahaah..keji.

Lepas tu balik rumah..kemas2 rumah..lapooo jeee lah perut ni..abiss..cemana nak diet..Mari kita keluarkan bahan-bahan nak masak..Masak ape pon bolih asalkan perut aku kenyang..Teringat yang aku ada beli bahan-bahan nak buat mee sup..Ok great idea..Tapi..nan hadonyeee nak jadik mee sup..Si Aqeel busuk masam tu taknak duduk..Asik menangisss je..Nak jugak tido ngan ketiak mak..sokati kau lah nak.Jadi buat nescafe jer makan biskut kering.Bagus..diet diet diet.


So..semalam baru lah berkesempatan nak merasa mee sup air tangan sendiri..phuiii... Padahal guna perencah instant jeeee...muahahahaha..keji keji keji..Tak kisah..janji perut anak dan laki tak kebulor..muahahah..




Amacam..ghairah tak? nan hadoooo..mee suppp jeee lah pun..takde ghairah sangat..huhu..takpelah..asal bolehhh.. Kan..sedapp?? Ehhhh..mana boleh tak sedap




















































































Menghiruppp..tak bleh blahh...korang ni main-mainkan aku ehhh... Kesya paling tak tahan..sedaaappppp...semua pon sedap yehhh





No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...