Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 14, 2012

Errr..entry serius + seram

Entry kali ini entry berunsur serius seram..Hanya untuk bacaan 21 tahun ke atas dan wanita sahaja.. Harap dapat kerjasama dari semua pihak. - Ok..tak kelakar !!



Saya...ibu kepada dua orang anak perempuan..Afrina Safiyya 2 tahun 9 bulan dan Adrina Khalesyya 1 tahun 8 bulan..Masalah saya sekarang adalah...errr...errr...malu lah pulak nak taip kat sini..ermmm...

Cemana nak start nih..errr...macam ni..errrmmm.. Sebelom tu..kaum lelaki + adam + bapa atau seangkatan dengannya harap tidak membaca entry ini kerna saya malu...malu malu tapi mahu..muahahah..

Ok..sy di lahirkan dari keluarga yang mempunyai jumlah adik beradik amatlah menyedihkan..Haha..hanya dua beradik..itu pon berlainan ayah..Kesian kan..Hari tu pernah saya buat entry sini pasal mak saya yang kena warded kan..Pastu..saya dan ayah bergilir jaga mak kat wad..Yaaa..itu lah keran kami tidak punya ramai adik beradik..kan seronok kalau sy ramai adik beradik..Kami boleh sama-sama jaga mak?? Dengan itu..sy punya perancangan untuk keluarga saya sendiri..

Pada awalnya..saya merancang untuk memiliki 5 orang anak..Ramai ke? tak lah kut..Saya bajet-bajet bila umur 28 tahun nanti..saya sudah punya 3 anak..Waaaaa...Kemudian dalam 2 tahun kemudian..sudah mempunyai 4 orang anak..Dan last sekali..dalam lebih kurang 32 atau 33 saya sudah mencukupkan koata..Wahh gila tamak statement ini..Saya mahu..bila kami tua esok lusa..anak-anak lah tempat kami menumpang susah dan senang..Insyaallah.. ( Saya tamak kah?? ).

Tapi..masalahnya sayaa sekarang ini...errr...

Malu laa pulakkkk


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-



Sayaaa..


-


-


-


-




-



-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


ok ok..jom tengok ni


-


-


-


-


-



-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-





UPT saya..pagi Isnin 13 Februari 2012

Apakahh saya tamak?

Huahuahua..Cemana nih..



10 comments:

  1. Wahhh...TAHNIAH! Sukanyaaa...hehehe..saya tumpang hepi ;) baby Nov 2012 kan? huhu...

    ReplyDelete
  2. ibu MZW @ farah idayu : Alhamdulillah..terima kasih..mungkin jugak kot..kalo bulan Nov..sama lah bulan kelahiran ayah dorang :)

    ReplyDelete
  3. ala. rezeki dr Allah.. amik je la kak.. : )
    sehati0818.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tahniah mami...barang baik punya :)

    ReplyDelete
  5. 1st time tgk tester macam ni. betapa kolotnya diri sendiri

    ReplyDelete
  6. ida : sy pon 1st time guna..hehe

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...