Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 21, 2010

Isteri Yang Terpilu..

Assalamualaikum..salam 1Malaysia..semuga korang sehat2 sume hendaknye..akceli..arinih xder topik pun nak share..Maklumlah baru lepas sambut hari raya korban baru-baru ni...Otak pun tengah beku dek lemak² daging korban..makcik² sume sebok buat sup..tak terkecuali mak aku ngan mak mentua aku..ewah²..dah macam kenduri pulak yek.. hehehe..


Sebenarnye..rase² nye arini nak luah perasaan pun ade gak..just wanna share..aku nak gtau yang arinih..pada tanggal 21 November ni..besday my lovely husband..Enchek Khairul..Alahai..dah lah xder present..wish pun idak malam tadi..guwa tido awal seyhh..tetibe celik bijik mata pagi tadi..kul 5.10 pagi..tgk henfon..nampak alarm besday enchek hubby..aiyaakkkk...macamane bleh tetido awal lak nih..tgk henfon pun sbb tekejut ngan suara Kesya..bagus eh anak mummy sorang neh..suara mengalahkan speaker keta abah yer?


Dan² tuh jugak aku tgk orang sebelah..


Aku : Yang..yang..(tepuk² manja kat bahu beliau..slow² ajer..)
Hubby : Erm..(ngah mamai kut)
Aku : Happy Birthday sayang
Hubby : Baru nak wish? (selamba wa..wa..cha..cha..)
Aku : uwaaaaa...ayg tetido..sorry..
Hubby : Ye lah ye lah..tido je lah..


Kejamnye aku..last year..sempat gak wish 12.00 tghmalam..walaupun tgh tido..set kat henfon..letak tepi tlinga..takut terbabas. Lepas wish aku sambung pejam mata balik..Baik tak aku? Isteri yg sangat² baik kan? Dah la xder spesel suprise utk beliau..tahun lepas sempat jugak prepare sikit²..Tahun nih bajet lari..hohoho..sadis ehh..Kalo besday aku cenggini..Alamak seharian lah laki aku ngadap muka aku yg kelat macam tapir..Kah kah kah..


Okeh..kembali siyes..nak wish sket..walaupun beliau tidak pernah mengetahui kewujudan blog buruk guwa neh..guwa tak kesah..huhu..utk kepuasan diri sendiri ajek..


To my husband..


Happy 25th Birthday to u..
May Allah bless u..and thanks to Allah coz give me a very happy family..Kurniakan ayg seorang suami yang benar-benar memahami ayang seada-adanya diri ini. Memberikan kita kekuatan untuk menempuhi hari-hari yang mendatang dengan penuh ketabahan.Semoga bertambahnya usia Sayang, semakin kuatlah semangat Sayang untuk membahagiakan puteri-puteri kesayangan kita. Semoga Allah memberikan Sayang kesihatan yang baik agar dapat Sayang menyempurnakan tanggungjawab Sayang sebagai hamba-Nya..Sama-samalah kita mempertahankan masjid yang dibina atas dasar cinta agar ia tidak hanyut di badai ombak kehidupan.




Baik Baik Sayang



Aku tak ingin kau menangis bersedih

Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku

Dengarkan dengakan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan

Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku



Nota kaki : guwa xpandai nak letak² lagu nih..nak kasik lagi romantis org kate..so..lirik lagu pun oke wut?

No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...