Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 2, 2012

Lauk berbuka yang simple

Semekom..Samat pagi uols..

Hadoi laaa...nak gebang-gebang sikit ni..

Semalam..aku tak bangun sahur -__-

Tak dengar bunyi alarm..So..nak salah kan sape sekarang ni? Dah la semalam makan tak banyak..Nih 1st time sepanajang aku idop (cehhh...kronik giler bunyiknye) tak bersahor..Yang selalu sahor pon petang2 nanti aku jadik lembik..Wakakaka..lemah giler...Nak-nak pulak ngan aku tengah pregnant ni..Aduhai..Harap-harap dapat bertahan..Anak Kak Fillanie..Kasih umor 7 tahun pon tahan puasa tanpa sahor..inikan pulak aku yang dah tua bangka.. -___-

Semalam aku masak simple-simple jer.. Sebab takde idea ape lagi nak makan..So..kita buat jer yang simple-simple like...



Nasik lemak ayam goreng celup tepung jerr..Pastu tekak ni sehari dua nak makan puding kastad berkuah..So..buat jugak lah dalam pada tak larat tu..Tembikai pulak request dari budak kenit, Kesya..memang hantu tembikai lah dia ni..

Last sekali akok tu orang kasi..Hubby tolong buatkan air oren exotik sunquick tu dan beli jer air kelapa muda..Yummehhhh...

Eh..meleleh ayaq liuq mak..Chow dulu..




4 comments:

  1. sedapnya tengok tembikai tu...huhu

    ReplyDelete
  2. sy kalau xsahur mmg xleh tahan. nak taknak kena sahur gak. okla tu leh masak lagi.. sy tak sempat nak masak pun..

    ReplyDelete
  3. sedap..tapi tak berapa manis..dan tak sejuk..beli masa otw balik kerja..tak sempat sejuk la dia..hihi

    ReplyDelete
  4. ayu : sy tak pernah tak sahur..hari ni jer tak sahur..harap2 dapat tahan sampai ke maghrib nanti..balik kang masak cincai2 jer..huhu..

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...