Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 1, 2012

Berita gumbira

Assalamualaikum..Samat pagi..

Selamat menunaikan ibadah puasa..Insyaallah..Korang cemana? Puasa ok lagi tak? Aku ok lagi..Alhamdulillah..Semangat nak puasa penuh ni..Harap-harap tak tonggang tebalik lah puasa kali ni..Masa 1st day hari tu..rasa macam mualaf yang baru blajar puasa pon ye jugak.Ye lah, aku kan tak penah puasa dalam keadaan perut memboyot camni.Tapi Alhamdulillah,kuatkan semangat..Aku yakin aku boleh dan baby kat dalam ni dapat makanan yang secukupnya.

Dalam pada gembira nak sambut raya ni..aku nak share berita gembira dari blogger lain..

Salah satu nya dari akak meletop nih..Semalam dia update satu entry..Ramai yang gembira dengan berita ni.Alhamdulillah..


Ni..aku print screen terus..Gigih tau...hahahah... Kak Fillanie pregnant!! Wowwwww..great lahh...We ols reader beliau mendoakan beliau dan baby sihat-sihat selalu..Alhamdulillah...Rezeki Ramadhan..

Sorang lagi...yang tak asing lagi..


Nih pulak baby Dr Harlina dan Dr SMS..Owhhh...Bella bakal dapat adik..Alhamdulillah..Syukur..bertambah lagi umat Nabi Muhammad SAW..

Kawan aku pon tengah pening-pening lalat sekarang..2nd pregnancy..Wah..kemain meriah tauuu..Selain tu..jiran aku pon pregnant jugak..pon 2nd baby..Alhamdulillah..Moga-moga anak-anak ini bakal menjadi anak yang soleh/solehah..

Amin..




2 comments:

  1. alhamdulillah ...rezeki semua kan....

    ReplyDelete
  2. tu lah..sonok dengar masing2 nak timang orang baru..hehe

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...