Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 16, 2012

Kerepek Ubi


Ini projek untuk bulan Ramadhan yang akan datang.





Ini namanya KEREPEK UBI. Ini adalah home made by mak aku sendirik. Hari tu aku ada bukak order kat ofis. Tapi dorang nak yang pack kecik-kecik. So aku suggest kat mak aku buatkan packing yang kecik-kecik tu.Dorang nak makan kunyah-kunyah time-time kebuloq..Hahaha..Ok tak kelaka.

So..kerepek ubi ni mak aku provided dalam bentuk kilo. Dalam gambar ni mak aku pack setengah setengah kilo.Maknanya dua plastik belah kanan atas tu adalah setengah kilo. So..up to u lah nak sekilo atau setengah kilo.

Harga RM 25 perkilo
Untuk setengah kilo RM 12.50


Kerepek ubi ni mak aku buat sira pedas. Nama je lah pedas tapi tak pedas pon. Kut-kut laa anak-anak nak tumpang sekaki. Bersama ikan bilis dan kacang. 

Untuk tempahan boleh lah letak kat comment box bawah ni. Atau nak sms aku pon boley 

017 - 960 0719

Untuk penghantaran akan di caj mengikut kawasan





No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...