Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 14, 2012

Wordless Wednesday : Apa dosaku?

 


Apalah salah anak kecil ni??

Sanggup si pelaku buat macam ni??

Ya Allah...Kau lindungi lah anak-anak ku dan keluargaku dari manusia yang berhati binatang ini..Dan sesungguhnya..dari Engkau kami datang..kepada Engkau jugalah kami kembali..Tetapi..tetapkanlah cara kematian dengan sebaiknya..Jauhilah kami dari kesakitan dan keseksaan dalam jalan menujuMu..Amin..

Sedekahkan lah Al-Fatihah untuk arwah Adik Nurul Nadhirah Abdullah..Moga si pelakunya mendapat balasan yang setimpal bukan sahaja di dunia..malah akhirat pasti menanti ganjarannya..

Mode : Takut bila fikirkan keselamatan anak-anak sekarang...trend anak-anak hilang kembali lagi..Kepada ibubapa..luangkan lah masa dan tenaga anda untuk bersama anak-anak anda..Wang ringgit boleh di cari..Anak-anak tiada tandingan..



2 comments:

  1. dunia skrg ni mcm2 jd kan.. risau ja nk bebas kemana2... anak2 jd buruan.. kita ibubapa kena la harus sentiasa berwaspada..

    ReplyDelete
  2. ::NureeN:: : kena awasi lebih anak2 sekarang..biar lah apa org nak cakap..over ke...yg penting anak kita selamat..takut tau..sekarang ni bakar ke..bunuh ke..dah mcm biasa dah bagi org jahat ni

    ReplyDelete

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...