Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, March 22, 2012

Budu memang terbaik wok!!

Assalamualaikum..

Selamat pagi..Alhamdulillah..arini rejeki datang mencurah-curah..heheh..Walaupon takde lah curah mane pon..haha.. Semalam masa duk minum tengahari kat pantry..kitorang saje je cakap kalau makan nasik budu nih sedap jugak...tang-tang tuh jugak laa ofismate buat cadangan nak makan nasik buduk esoknye..So..kitorang buat potluck lah..Ko bawak ikan..aku bawak sayo..kau goreng telo..kau itu..kau ini..hahah..Aku bawak telor masin dua bijik..Tu pon kebetulan telo masin yang tuan rumah kasi..Sedap..tak masin mana pon..Kesya pon bleh makan..kemain lagik.. Pastu pegi Mydin beli ikan kering..haha..Subuh tadi bangun goreng ikan kering...satu rumah semerbak harumm..Sedapnye lahhh...


Tengok tu..kau sikit..aku sikit..joyah sikit..minah sikit...samad sikit...Terus penuh satu meja tau..walaupon menunye ala-ala kampung gitu...Tapi..tersangat lah bestttt... Tang budu ngan mangga muda tu yang tak tahan...Tetiba tertambah nasik dua pinggan...Walhal pagi tadi dah pekena roti canai telo~~


p/s : Aku baru dua bulan preknen..Makan dah mcm esok-esok jer nak beranak..Besar lagik laaa baby aku..hadoiiii~~~


No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...