Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 21, 2014

Mak takde keje

Tadi tengah bosan..Saya post pict ni kat fb..Adoi laa..memang tengah bosan.Asik laaa bosan memanjang je keje aku..hakhakhakk




Nih memang mak takde keje..Lepas mandikan budak-budak ajak dorang menempel kat dinding..duk diam-diam kat situ mummy kau gila kamera so snap snap snap.Pastu buat wallpaper phone.Hihihih..




Dah nak pegi sekolah dah.Tapi si kenit tu sibuk jeeee.Dia pon nak pikul beg jugak.Ok belasah laa sebab memang kena pegi rumah pengasuh pun.Hihihi

Rileks je bila tgk muka anak3 kan.?? Alahaii..ni lah best nye jadi mak-mak ni..Huhuhuhu...





1 comment:

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...