Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 12, 2012

Boy or Girl

Salam..Selamat petang..

Aduih laa...buat keje serba serbi tak kena..sebabnya..awal-awal pagi masuk ofis dah mengantuk..Buat keje sikit..mata ni macam nak tertutup jer..Boring pon ade..cemana laaa bulan puasa nanti kan..hehe..harap-harap dapat bertahan lah..Insyaallah..

Ni kali kedua aku pregnant time bulan puasa..Masa yang first dulu..mengandungkan si Dona..Masa tu baru 1st trimester..So..macam pahit mulut tu adalah normal..Adalah dalam 10 hari jugak tinggal puasa..Sebab mulut ni rasa pahit jer..perut nih bergelora..nak muntah pun ada..Tapi muntah nye tidak..hehe..

So..Bukan masalah dalam puasa aku nak bukak cerita ni..Masalahnya..nak tanya korang yang bergelar mommies sekarang ni.. Apa pengalaman korang masa mengandung..maksud aku..macam ni..

Masa mengandungkan Dona ngan Kesya..Mood nak bermekap tu dah campak ke laut..Aduih la..punye lah burok rupe masa tu.. Jangan kata nak datang keje..nak kuar pegi jenjalan pon..biasa nya aku hanya keluar ngan muka baru lepas mandi..Sikitttt pon tak rasa nak touch up..tempek bedak ke..Dah laa ghupe memang burok..kannn...Tambah pulak tak calit pape pon...Konon natural beauty..haktuiiiiii...


Yang ni masa baru-baru "kejadian" 





Yang ni dah tengah-tengah sarat..Ohhh...sgt laaa lemau muka mak~



Gambar atas ni..dua-dua masa pregnantkan si Kesya..gambar time pregnant kakak takdak plak..tah mana simpan pon aku tak pasti pulak..

So...kali ni..kali ketiga...aku rasa cam..takleh tak calit mekap..Oh rasa tak lengkap hari ku melainkan aku berkemban di rumah aje..Takyah gatal-gatal tenyeh mekap..nanti kecoh pulak budak dua beradik tu..Mesti ingat aku nak pegi jenjalan..tak kan oke..Nak pegi keje..of course calit mekap dulu..walaupon tak semengah orang lain..kulit licin bak telo rebus..takpe...tolak tepi dulu...yang penting muka aku tak nampak kusam..Sangat-sangat berbeza...asik-asik nak tenyeh jugak walaupon hanya eye liner..hahah..

Orang kata kan...bila jiwa kita rajin nak bermekap..time mengandung ni..kebarangkalian nak dapat anak perempuan itu tinggi...Tapi aku ni terbalik pulak...muka kusam gila time preknen dua beradik tu..Tup-tup dapat baby girl..

Tapi ni asik nak cantik-cantik jer ni..ada kebarangkalian ke anak nak dapat anak lelaki?? Sebenarnya dapat lelaki ke perempuan ke..tak kisah..alhamdulillah..asal sihat..cukup sifat..tu dah memadai..tapi nak jugak tahu..Teruja laa jugak kan..heheh..tapi kalau dapat puteri lagi..alamatnyaaaa...asik kenduri lahh akuuuuuuuuuuu~~~~~~ hahahaaahah... BERANGAN~~






No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...