Klik klik

V . I . P GUEST

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 19, 2011

Pre-contest

Ehh terlupa pulakk...

Huaa huaa huaaa..sengal haku ini hari..baiklah-baiklah..kembali serius..hehehehe

Sebenaqnya..dalam entry lepas-lepas aku penah cakap yang aku giler gedik nak buat contest kan?? Keh keh keh..kata mak giler gedik..harus lah bergedik sikit2..nak setat meroyan dah neh sebab buat keje tengah rush kan..padan muka haku..Sebelom aku  aku cuti hujung minggu nih..aku nak umumkan yang aku bakal mengadakan..cehhh...menganjurkan satu contest..

Contest tentang ape? Meh nak citer..huhu..aku bagi klu klu jer ekkk...


  • Sempena bufday anak-anak dara haku..Dona dan Kesya.. yang jatuh pada hari Sabtu nih..iaitu 21 Mei 2011 dan Kesya pulak pada hari Jumaat iaitu 10 Jun 2011..
  • Tema nye adalah .... jeng jeng jeng..rasa cam tak suprise pulak..heheh..so tunggu jer ekk..

Hahahah..giler saiko betuii...takpe lah..harap-harap korang ade yg support ngan contest nih ekk..hehehhe..lalalla...aku meroyan lagiii!!



No comments:

Post a Comment

kalo rase artikel neh best or tak best or hape-hape haje..sile lah kasik teguran buat saye yer :)

Klik klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...